تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورتو با فرصت‌سوزی طارمی به لیگ اروپا رفت؛ لیورپول و آژاکس 18 تایی شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در گروه B لیگ قهرمانان اروپا آث میلان برای صعود به دور بعد حتما می بایست لیورپول را شکست می داد. آن ها توانستند گل اول را به لیورپول در ورزشگاه سن سیرو توسط توموری در دقیقه 29 به ثمر برسانند اما محمد صلاح و اوریگی دو گل زدند تا بازی 2 بر یک به سود تیم انگلیسی شود. لیورپول با این پیروزی ششمین برد متوالی خود در مرحله گروهی را جشن گرفت و 18 امتیازی شد. میلان هم در امتیاز 4 باقی ماند و از صعود به دور بعد و لیگ اروپا بازماند.

پورتو یک - اتلتیکو مادرید 3

یاران مهدی طارمی برای صعود به دور بعد در اندیشه پیروزی مقابل شاگردان سیمئونه بودند. نیمه اول این دیدار بازیکنان اتلتیکو مادرید با دفاع لایه لایه خود مانع از گلزنی تیم پرتغالی شدند و پورتو هر چه زد به دربسته خورد. شاگردان سیمئونه بیشترین تمرکز خود را بر روی ضدحمله درنظر گرفته بودند و به دنبال یک فرصت بودند تا با ضد حمله دروازه پورتو را باز کنند. دو تیم برای صعود به مرحله حذفی حتما می بایست در این بازی به برتری می رسیدند و این موضوع حساسیت بالایی را در ورزشگاه دراگائو به وجود آورده بود. اولین گل را برخلاف جریان بازی، شاگردان سیمئونه توسط آنتوان گریزمان در دقیقه 56 زده شد. در ادامه باز هم تیم خشن اتلتیکو یک اخراجی داد. کاراسکو در دقیقه 67 کارت قرمز دریافت کرد تا اتلتیکو 10 نفره شود. در شرایطی که امیدهای پورتو با اخراج بازیکن حریف زنده شده بود، اما اخراج وندل بازیکن پورتو زمینه ساز اخراج او را فراهم کرد تا دو تیم 10 نفره به ادامه بازی بپردازند. در ادامه مهدی طارمی مهاجم ایرانی که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و یکی، دو فرصت برای گلزنی داشت که ناکام بود و در نهایت در دقیقه 82 از بازی بیرون رفت. این پایان کار برای پورتو نبود، در شرایطی که شاگردان کونسیسائو برای کسب تساوی جلو کشیده بودند، در نهایت روی ضد حمله دو گل دریافت کردند تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. کوره آ 90 و دی پائول 2+90 دو گل برای اتلتیکو زدند تا این تیم اسپانیایی با 7 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود. پورتو هم با 5 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

لیورپول و آژاکس با 18 امتیاز کامل راهی دور بعد شدند!

نتایج شب اول از هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا

لایپزیش 2- منچسترسیتی یک

پاری سن ژرمن 4- بروژ یک

آژاکس 4- اسپورتینگ 2

پورتو یک- اتلتیکومادرید 3

رئال مادرید 3- اینتر صفر

میلان یک - لیورپول 2

دورتموند 5- بشیکتاش صفر

مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا: لیورپول، اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، آژاکس، اسپورتینگ، رئال مادرید، اینتر

لیگ اروپا:لایپزیش، دورتموند، شریف، پورتو

حذف: بروژ، میلان، بشیکتاش، شاختار.

بیشتر بخوانید: شب تار طارمی در لیگ قهرمانان اروپا/عکس

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورتو با فرصت‌سوزی طارمی به لیگ اروپا رفت؛ لیورپول و آژاکس 18 تایی شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..