تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا ۱۲ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد

دولت آمریکا در جدیدترین اقدام خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران، ۸ شخص حقیقی و ۴ نهاد ایرانی از جمله یگان ویژه ناجا را تحریم کرد. صراط:

 وزارت خزانه‌ داری آمریکا روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای از اضافه شدن نام ۸ شخص حقیقی و ۴ نهاد ایرانی به فهرست اشخاص و نهاد‌های تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهاد‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می‌رود، خبر داد.

به گزارش تسنیم، وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه خود مدعی شده است که این افراد و نهاد‌ها را به دلیل «نقض حقوق بشر» هدف تحریم قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، نام ۴ نهاد ایرانی شامل نیرو‌های ویژه پاد وحشت (نوپو)، زندان مرکزی اصفهان، یگان ویژه ناجا و زندان زاهدان به فهرست نهاد‌های تحت تحریم اوفک اضافه شده است.

در بین ۸ شهروند ایرانی تحریم شده نیز نام سردار موسوی اعظمی فرمانده یگان ویژه ناجا و سرهنگ محسن ابراهیمی فرمانده نوپو دیده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا ۱۲ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..