تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیکرون یک واکسن زنده است

 گونه امیکرون ویروس کرونا که دو روس بعد از بازگشت از آفریقای جنوبی به آن مبتلا شده اند، ممکن است ویروس زنده باشد برای آنکه بیماری....

به گزارش بولتن نیوز، گونه امیکرون ویروس کرونا که دو روس بعد از بازگشت از آفریقای جنوبی به آن مبتلا شده اند، ممکن است ویروس زنده باشد برای آنکه بیماری زایی آن کاهش یافته است. متخصص ویروس شناسی، عضو آکادمی علوم روسیه و رئیس آزمایشگاه تکثیر سلولی موسسه زیست شناسی مولکولی انگلهارت پیتر چوماکوف در این خصوص نظر داد.

این ویروس شناس گفت: یک نظر خوش بینانه وجود دارد که در حال حاضر کووید از طریق مرحله دوم تکامل شتاب گرفته است. کمتر بیماری زا شده و در عین حال قابلیت شیوع بیشتری دارد که خوب است.

چوماکوف توضیح داد: افرادی که به گونه جدید آلوده می‌شوند در برابر انواع دیگر آن مقاوم می‌شوند. علاوه بر این، این متخصص پیشنهاد کرد که پس از ظهور گونه جدید دیگر قرنطینه نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیکرون یک واکسن زنده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..