تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر آیت‌الله سید‌رضی شیرازی به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم آیت‌الله سید‌رضی شیرازی از علمای برجسته شهر تهران در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

پیکر آیت الله سید رضی شیرازی به خاک سپرده شدبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، پیکر مرحوم آیت‌الله سید‌رضی شیرازی، از علمای برجسته شهر تهران و نواده میرزای شیرازی بعد از تشییع در شهرهای تهران، قم و کربلای معلی، امروز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه در نجف اشرف تشییع و بعد از اقامه نماز بر پیکر ایشان، از سوی آیت‌الله‌العظمی فیاض از مراجع تقلید شیعیان در نجف اشرف، در جوار عتبه علوی در مقبره میرزای شیرازی به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است که آیت‌الله سید‌رضی شیرازی، مجتهد، فیلسوف، فقیه، استاد حوزه و دانشگاه و از علمای برجسته حوزه علمیه تهران شامگاه چهارشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

امیرمحسن سلطان احمدی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر آیت‌الله سید‌رضی شیرازی به خاک سپرده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..