تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ‌سفید: توپ در زمین ایران است/گفت‌وگوی سازنده بایدن و پوتین درباره ایران

مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری شامگاه سه‌شنبه خود مدعی شد که توپ در زمین ایران بوده تا جدیت خود را نشان دهد.

آفتاب‌‌نیوز :

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که روسای جمهور آمریکا و روسیه در ارتباط ویدئویی روز سه‌شنبه خود، گفت‌وگوی خوبی درباره موضوع هسته‌ای ایران داشتند.

وی در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت: «بایدن و پوتین امروز بحث خوبی درباره موضوع هسته‌ای ایران داشتند و این گفت‌وگو سازنده بود».

سالیوان اضافه کرد: «روسیه و آمریکا برای ایجاد کردن برنامه جامع اقدام مشترک، به خوبی با یکدیگر کار خواهند کرد و این زمینه‌ای است که روسیه و آمریکا به همکاری تنگاتنگ ادامه خواهند داد».

مشاور امنیت ملی آمریکا در ادامه گفت: «هر میزان که ایران در میز مذاکرات عدم جدیت را نشان دهد، اتحاد بیشتری میان 5+1 حاصل خواهد شد بنابراین توپ در زمین ایران بوده تا نشان دهد که آیا قصد دارد جدی باشد یا خیر».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ‌سفید: توپ در زمین ایران است/گفت‌وگوی سازنده بایدن و پوتین درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..