تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیات طرح شفافیت آراء, هفته آینده به صحن علنی خواهد آمد

گفتگوی ویژه خبری

نماینده مجلس شورای اسلامی و موافق طرح شفافیت آراء نمایندگان گفت: بررسی مجدد این طرح تقریباً به پایان رسید و کلیات این طرح, هفته آینده به صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام جواد نیک بین با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع شفافیت یکی از شعارهای غالب نمایندگان بوده است, افزود: پارسال کلیات این طرح، وارد صحن مجلس شد اما با دو رای کمتر، رای نیاورد.
او ادامه داد: بر اساس اصل 130 آیین نامه داخلی، اگر بیشتر از 50 نفر از نمایندگان درخواست کنند که پیش از 6 ماه به صحن بیاید این کار انجام می شود که شد و این بار با 187 رای, بررسی مجدد این طرح رای آورد.
حجت الاسلام نیک بین با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در زمینه طرح شفافیت آرا اضافه کرد: تلاش می کنیم این طرح در صحن, رای بیاورد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی هم که به ظاهر مخالف این طرح هستند، بعید است با شفافیت مخالف باشند اما ممکن است نسبت به برخی بندهای این طرح, اشکالاتی داشته باشند.
او افزود: غیر علنی بودن جلسه سه شنبه به این علت بود که بیشتر بر روی این طرح کار کنیم و دلایل مخالفان این طرح را بشنویم و آن ها را قانع کنیم تا در جلسه علنی، رای بیاورد.


ادامه دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیات طرح شفافیت آراء, هفته آینده به صحن علنی خواهد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..