تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل بازار با همکاری بسیج به صورت جدی انجام می‌شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدفرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان  در جلسه قرارگاه امنیت غذایی محصولات کشاورزی استان کردستان که در سنندجبرگزار شد، اظهار داشت: بتازگی تفاهم نامه‌ای بین معاون اول رییس جمهوری و رییس سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده که براساس آن جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با همکاری بسیج، کار کنترل و رصد بازار را انجام خواهند داد.

سپری با بیان اینکه کنترل بازار به طول کلی از سال آینده از وزارت صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی انتقال داده می‌شود، افزود: این کار توسط جهاد کشاورزی و دستگاه‌های دیگر از جمله نمایندگانی از سازمان صمت، سپاه و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمام زنجیره محصولات کشاورزی از جمله تامین نهاده و کود و بذر نیز در قالب این طرح رصد خواهد شد، اضافه کرد: کماکان تا ایجاد زیرساخت‌های لازم، کنترل بازار و معرفی متخلفان از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، اما بزودی باید خود جهاد کشاورزی به صورت مستقیم وارد این کار شده و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خواستار پیوستن نیرو‌های بسیج برای اجرای صحیح نظارت بر بازار شد و ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی، کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می‌کند.

سپری به انتظار مردم برای کنترل موثر بر بازار محصولات غذایی اشاره کرد و گفت: نیاز است با متخلفان جدی برخورد شود تا شاهد گرانفروشی و تخلفات دیگر نباشیم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم با بیان اینکه دولت می‌خواهد از ظرفیت بسیج برای کنترل و نظارت بر بازار استفاده کند، افزود: پیش از این نظارت بر بازار خرده فروشی برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که اکنون به جهاد کشاورزی واگذار شده است.

شهریار حنیفی اضافه کرد: ۲۵ قلم کالا از جمله گوشت، مرغ و تخم مرغ معرفی شده است تا با همکاری بسیج و ارگان‌های مربوطه، نظارت بر تولید و توزیع آن صورت گیرد.

او با اشاره به معرفی ۹ نفر از سازمان صنعت، معدن و تجارت برای همکاری با جهاد کشاورزی جهت نظارت بر بازار، ادامه داد: هنوز زیرساخت‌های لازم برای این کار اجرا نشده، اما بازرسی‌ها از اصناف و بازار سنندج آغاز شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان نان را یکی از مهمترین اقلام غذایی مهم در استان عنوان کرد و گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی در قالب طرح کنترل بازار، نوع پخت آرد، وزن چانه و میزان مصرف آرد را در خبازی‌ها رصد خواهد کرد.

۹۵ هزار واحد صنفی در کردستان مشغول به فعالیت هستند که ۱۷ هزار مورد آن در سنندج قرار دارند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل بازار با همکاری بسیج به صورت جدی انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..