تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز خرید حمایتی زرشک از هفته آینده

آفتاب‌‌نیوز :

سلمان اسحاقی، امروز سه شنبه ۱۶ آذر با اشاره به جلسه امروز با مسئولان تعاون روستایی کشور گفت: هفته آینده ۲۵۰ میلیارد تومان تخصیص و برای اولین بار خرید حمایتی زرشک در استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی قرار است در این خصوص زرشک تصمیمات لازم را اتخاذ کند، تصریح کرد: امید است در هفته آینده با هماهنگی‌های انجام‌شده در مرکز استان در ۴ تعاونی خرید زرشک انجام شود.

وی افزود: از روز شنبه پیش رو وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی مکلف شدند نسبت به تجهیز انبار و محل های نگهداری خرید زرشک اقدام کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس همچنین با بیان اینکه این خرید حمایتی از ۲۵ آذر تا ۲۹ اسفند ادامه دارد گفت: مقرر شده شورای قیمت گذاری بر مبنای قیمت بازار، قیمت خرید زرشک را اعلام کند.

اسحاقی با بیان اینکه مقرر شده برای سال‌های آینده نیز خرید حمایتی و تضمینی زرشک انجام شود افزود: تمدید این طرح منوط به درخواست کارگروه استانی و موافقت سازمان تعاون روستایی است.

وی گفت: هدف از این اقدام ، کوتاه شدن دست دلالان است تا زرشک کاران حمایت شوند و زرشک از زرشک کارانی خریداری می‌شود که اثبات شود دلال نیستند و مورد تایید جهاد کشاورزی یا تعاون روستایی شهرستان خود باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس گفت: هم اکنون ۱۲۰۰ تن زرشک از پارسال در انبارها داریم که جدا از زرشک امسال است که برای آن هم تعاون روستایی اعلام آمادگی خرید کرده است.

اسحاقی با تأکید بر خرید حمایتی زرشک به صورت مستمر افزود: خرید حمایتی فقط یک راهکار است و باید به بحث اقتصاد و فرآوری زرشک ورود جدی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز خرید حمایتی زرشک از هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..