تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شکست می‌خورد

براساس آخرین نظرسنجی ها

طبق نظرسنجی موسسه اِلَب، والری پِکرِس نامزد جمهوریخواهان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با ۵۲ درصد بر امانوئل مکرون با ۴۸ درصد پیروز خواهد شد.

مکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شکست می‌خوردبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از پاریس؛ براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته که به "نظرسنجی شوک" لقب گرفت امانوئل مکرون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش روی فرانسه شکست خواهد خورد و از راهیابی مجدد به کاخ الیزه بازخواهد ایستاد.

طبق نظرسنجی موسسه اِلَب (Elabe) به سفارش شبکه تلویزیونی ب اف ام (BFM) که دقایقی پیش منتشر شد، خانم والری پِکرِس نامزد جمهوریخواهان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با ۵۲ درصد بر امانوئل مکرون با ۴۸ درصد پیروز خواهد شد.

مکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شکست می‌خوردهمچنین؛ بر اساس این نظرسنجی، در دور اول، مکرون با ۲۳ درصد (دو پله سقوط) و پکرس با ۲۰ درصد (۱۱ پله صعود) آراء را کسب خواهند کرد. طبق این نظرسنجی، مارین لوپن رئیس حزب راست افراطی اجتماع ملی نیز با کسب ۱۵ درصد آراء (۵ پله سقوط) به دور دوم راه نخواهد یافت.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه حدود چهار ماه دیگر برگزار می شود. این نظرسنجی شوک آور در حالی منتشر شده که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز پنج شنبه قرار است در یک نشست خبری در بروکسل، برنامه های خود را برای ریاست اتحادیه اروپا اعلام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شکست می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..