تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ معمایی جوان تهرانی روی تخت خوابش / او آخرین بار با دوستانش ملاقات داشت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، صبح امروز سه‌شنبه 16 آذرماه، ماموران کلانتری 142 کن در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه ای در غرب تهران قرار گرفتند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با اعلام این خبر نخستین تیم پلیس با دستور بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شد. ماموران پلیس وارد خانه ای شدند که پسر 18 ساله در  تخت خواب به کام مرگ فرو رفته بود.

در تحقیقات پلیسی پدر متوفی به ماموران گفت: شب گذشته پسرم همراه با دوستانش به بیرون رفته بود. او وفتی به خانه برگشت حال روحی مساعدی نداشت و پریشان بود. فردا صبح هنگامی که میخواستم پسرم را برای خوردن صبحانه بیدار کنم او فوت کرده بود.

در بررسی های ماموران پلیس مشخص شد آثار کبودی روی بدن پسر جوان وجود ندارد و علت مرگ وی نامشخص است. این درحالی بود که پسر جوان مواد مخدر اعتیادی نداشته است.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس ویژه قتل جسد پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ معمایی جوان تهرانی روی تخت خوابش / او آخرین بار با دوستانش ملاقات داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..