تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Find My Device 2.4.052 – برنامه یافتن دستگاه گم شده اندروید !

Find My Device v2.4.052 – اپلیکیشن یافتن دستگاه گم شده اندروید
نسخه اصلی برنامه با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی

گاه برای تمامی ما پیش آمده است که نمی دانیم دستگاه اندرویدیمان را در کدام قسمت از خانه گذاشته ایم و یا اینکه در حال حرکت میان خیابان کسی ان را از ما دزدیده است و در به در دنبال پیدا کردنش هستیم! تا کنون اپ های مختلف و متنوعی برای بر طرف سازی این مشکلات منتشر شده است که در این پست قصد معرفی یکی از معروف ترینشان را داریم. Find My Device عنوان یک اپلیکیشن خاص برای یافتن دستگاه گم شده اندروید می باشد که توسط شرکت بزرگ و نام آشنا Google LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. اگر بخواهیم این اپ را از پایه برایتان شرح دهیم در مرحله اول می توان به رابط کاربری ساده ان اشاره کرد ؛ به صورتی که با طراحی ساده و در عین حال مدرنش باعث می شود تا حتی مبتدی ترین کاربران نیز نیاز های خود را برطرف نمایند. دستگاه های مختلف خود را به لیست این اپ بیفزایید و مطمئن باشید که اطلاعات مکانی دیوایستان به صورت مستمر به روز می شود. حالت های مختلفی برای استفاده از این اپ امنیتی موجود  است که اجرای صدا، قفل کردن دستگاه و پاک کردن اطلاعات سه توانایی به کار رفته در آن محسوب می شوند. تنها کافیست اینترنت و جی پی اس خود را فعال نگه دارید تا در هر زمانی و به صورت کاملا مستمر مکان فعلی شما بر روی نقشه های ذخیره شود. در پایان نیز اگر روزی دستگاه خود را گم کردید و یا ان را از شما دزدیدند تنها کافیست تا به سایت اصلی این اپ مراجعه کنید و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور علاوه بر مشاهده آخرین مکان دیوایستان به سه حالت نام برده شده در توضیحات گذشته دسترسی کاملی داشته باشید. لازم به ذکر دوباره است که این نرم افزار نیازمند فعال بودن جی پی اس و دیتای دستگاه هوشمند می باشد.

Find My Device

اپلیکیشن Find My Device با بهره بردن از یک قابلیت خاص و منحصر به فرد و چندین حالت مختلف برای مدیریت دستگاه از راه دور توانسته است با 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه منتشر شده ان را توسط گوگل از سایت بزرگ فارسروید دریافت کرده و دستگاه گم شده خود را از راه دور مدیریت کنید.

تغییرات نسخه 2.4.052 • Support for indoor maps to help you find your device in airports, malls, or other large buildings • Support for work profiles

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Find My Device 2.4.052 – برنامه یافتن دستگاه گم شده اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..