تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده رژیم صهیونیستی: اسیران فلسطینی را تیرباران کنید

بن‌غَفیر از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی از اداره زندان‌های این رژیم خواست اسیران فلسطینی را تیرباران کند.

به گزارش خالد صبارنه خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از رام الله، وحشت از اسیران فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی نماد مقاومت پیشقراولانه علیه اشغالگری هستند موجب شده تا بن‌غَفیر از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی از اداره زندان‌های این رژیم بخواهد اسیران فلسطینی را تیرباران کند.

اظهارات:
۱-قدوره فارس رئیس مجمع اسیران فلسطینی
۲-ایمن عوده از رهبران فلسطینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸،
۳-سعید نخله از رهبران جنبش جهاد اسلامی


درخواست بن‌غَفیر از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی از اداره زندان‌های این رژیم برای تیرباران اسیران فلسطینی، سابقه خطرناکی در تاریخ تروریسم صهیونیست‌ها برجای خواهد گذاشت. بن غَفیر می‌گوید علت درخواستش آن است که اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی نماد مقاومت پیشقراولانه علیه اشغالگری هستند. او همواره کشتن فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی را ترغیب می‌کند.
بن غَفیر ماه گذشته تلاش کرده بود به اتاق یک اسیر فلسطینی که در بیمارستان اسرائیلی کابلان اعتصاب غذا کرده بود حمله کند تا این اسیر را بکشد، اما ایمن عوده از رهبران فلسطینی جلوی او را گرفته بود. بن غفیر همچنین سازمان دهنده یورش‌های شهرک نشینان به مسجد الاقصی است.
صهیونیست‌ها معتقدند فلسطینی خوب فلسطینی مرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده رژیم صهیونیستی: اسیران فلسطینی را تیرباران کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..