تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ پذیره شهرسازی در کیش ۳ تا ۷ درصد نرخ مصوب زمین

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، گفت: نرخ پذیره‌های شهرسازی در کیش تابع قیمت زمین و حدود ۳ تا ۷ درصد نرخ مصوب زمین بر اساس کاربری‌های مختلف است.

نرخ پذیره شهرسازی در کیش ۳ تا ۷ درصد نرخ مصوب زمینبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عبدالنبی شرفی افزود: نرخ اراضی با کاربری‌های مختلف براساس دستورالعمل واگذاری اراضی مصوب هیات وزیران توسط کمیته نرخ گذاری زمین سازمان منطقه آزاد کیش و کلیه مناطق آزاد کشور بر اساس کارشناسی و با توجه به روند تغییر قیمت‌ها در بازار آزاد تعیین می‌شود.

وی افزود: البته پس از افزایش نسبت به سال قبل کماکان نرخ‌های مصوب سازمان منطقه آزاد کیش برای کاربری‌های مختلف پایین‌تر از نرخ بازار آزاد است.

شرفی تصریح کرد: با تصویب کمیته‌های مذکور نرخ پذیره‌ها و همچنین جرایم دیرکرد ساخت با ۲۰ درصد تخفیف و بر حسب ۸۰ درصد از درصد‌های فوق محاسبه می‌شود.

وی افزود: در صورتیکه سرمایه گذاران راغب به خرید تراکم اضافه مازاد بر تراکم پایه تعیین شده در طرح جامع باشند، درصدی از قیمت مصوب زمین به عنوان پذیره خرید تراکم محاسبه و جهت احداث زیر ساخت‌های مورد نیاز آن تراکم دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: جرایم دیر کرد ساخت نیز در صورت تاخیر سرمایه گذار در اتمام پروژه برای هر سال معادل ۱۲ درصد نرخ زمین و به تناسب باقیمانده از درصد پیشرفت فیزیکی پروژه محاسبه و دریافت می‌شود.

در مجموع نرخ پذیره‌های شهر سازی جهت صدور مجوز ساخت و ساز در اراضی مسکونی در صورتیکه سرمایه گذاران راغب به ساخت و ساز با تراکم پایه طرح چامع باشند و سرانه‌های مورد نیاز را تامین نمایند در حدود یک درصد از مجموع قیمت روز زمین و هزینه ساخت و ساز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ پذیره شهرسازی در کیش ۳ تا ۷ درصد نرخ مصوب زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..