تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای دولت، مشکل فرهنگیان و معلمان را حل کنید/ مراقب شکل‌گیری «مشایی‌ها و فریدون‌ها» باشید

مصطفی رضاحسینی قطب آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رییس جمهور بابت اقدام به ابقای استاندار استان کرمان، بیان کرد: رییس جمهور  دستور رسیدگی به مشکلات را داشته است، امیدوارم وزرا و مسئولان دستور رییس جمهور را زیر پا نگذارند و تا یک ماه به آنها فرصت می دهم.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم می گویند برای ما اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد، آنچه معنا دارد جمهوری اسلامی ایران، رهبری و ارزش های این مرز و بوم است. همه دولت‌ها و وزرا متعلق به این کشور هستند، اینکه هر دولت تقصیر را به گردن دولت دیگری می اندازد پذیرفتنی نیست. مگر روسای جمهور و کابینه آنها طی سال های گذشته از خارج وارد شده اند؟ مگر نه اینکه از فیلتر دستگاه های نظارتی عبور و تاییدیه گرفته اند، چرا بعد از مدتی همه را جاسوس، دشمن، وابسته به بیگانه و دشمن ملت و کشور معرفی و به حراج می گذارید؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از عملکرد وزارت راه گفت: وقتی مکرر مردم به خاطر از دست دادن عزیزانشان داغدار می شوند، این چه وزیر و وزارتخانه ای است؟ مردم روستاها پایه‌های اصلی نظام هستند اما وقتی راه مناسب ندارند، حق ندارند اعتراض کنند؟

وی عملکرد رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نفت را نیز قابل نقد دانست.

آقای دولت، مشکل فرهنگیان و معلمان را در خصوص استخدام و مطالبات حل کنید

حسینی قطب آبادی بیان کرد: آقای دولت، مشکل فرهنگیان و معلمان را چه در بحث استخدام، چه تبدیل وضعیت، چه مطالبات حل کنید و نگذارید پایه‌های آموزش و پرورش بی‌انگیزه و خیلی از نظام ناراضی شوند.

رضاحسینی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان و دامداران مورد بی‌مهری هستند، حوزه انتخابیه با مشکل مواجه است، شما کجا هستید، بیایید و به داد این اقشار زحمتکش برسید، دستشان به جایی بند نیست، دارند ورشکسته می‌شوند و نسبت به شما بدبین. عشایر سختکوش را دریابید، اگر فکری نکنید آسیب خواهید دید.  

وی در ادامه خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: کجای شهر بابک هستید که صدایتان قطع می‌شود و ارتباط با شما مقدور نیست؟ آیا مشکل مردم را می‌دانید؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: وظیفه دولت ایجاد شغل است که کاری نمی‌کند، ما نمایندگان هم که تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را هدایت تا شغلی و اقتصادی شکوفا شود دستگاه‌های دولتی کمتر همراهی و بعضا سنگ‌ اندازی هم می‌کنند.

به کابینه بگویید با مجلس مشورت کند ما خیر و صلاح شما را می‌خواهیم

رضاحسینی قطب آبادی با اشاره به میزان سن اعتیاد و فساد، گرسنگی، سرقت گرانی و بیکاری از مسوولان پرسید: چه فکری دارید؟ آیا می‌دانید عده‌ای به نام شما و ستادهای شما در شهرستان‌ها جولان می‌دهند، ما را تهدید و چوب لای چرخ می‌گذارند، مسئولان و دلسوزان را تهدید و به نام شما وعده تغییر و تحول می‌دهند؟ اگر واقعا یاران شما هستند که باید گفت دارند اختلاف و دودستگی ایجاد می‌کنند، اگر نیستند از دستگاه‌های امنیتی بخواهید آنان را شناسایی و وفق قانون برخورد کنند.  مراقب باشید مشایی‌ها و فریدون‌ های دولت شما در حال شکل‌گیری هستند. به کابینه بگویید با مجلس مشورت کند ما خیر و صلاح شما را می‌خواهیم.

این نماینده مجلس یازدهم، معتقد است: امروز مشکل اقتصادی، گرانی، زمین‌گیر شدن مردم و عدم توان برنامه‌ریزی برای فردای خود ناشی از آن است که خلاف دستور خدا و قرآن ربا و نزول وارد اقتصاد اسلامی شده است، بانک‌ها حد را گذرانده و سودهای کلان و جریمه‌ها آن هم با پول مردم، ملت را بیچاره کرده‌اند.

رضاحسینی گفت: آقای رییس جمهور تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی حوزه صنعت و معدن شهر بابک وظیفه کیست؟ نگرانی خانواده‌ها و این عزیزان جدی است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهداشت و درمان مختص شهرهای بزرگ شده است، خاطرنشان کرد: پزشک متخصص در حوزه انتخابیه نداریم، مردم برای یک درمان باید راهی شهرستان‌های بزرگ شوند یا سرازیر به پایتخت. به تقسیم پزشکان اعتراض داریم و خواهان عدالت در این کار و نیاز به برخی متخصصان ضرورت دارد و مطالبه جدی مردم است.

رضاحسینی قطب آبادی خطاب به وزیر نیرو گفت: مشکل آب شرب روستاهای ما همچنان باقی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان گفت: مردم شریف شهر بابک، قبلا هم بارها گفته‌ام تنها راه برون رفت از مشکلات شهرستان و حرکت رو به جلو وحدت و کار است و کار. فقط اختلاف است که کشور و مردم شهرستان را بیچاره کرده است. مراقب باشید فریب نخورید، وحدت رمز پیروزی است. بحمدالله طی یکسال و نیم گذشته کارهای بزرگی انجام داده‌ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای دولت، مشکل فرهنگیان و معلمان را حل کنید/ مراقب شکل‌گیری «مشایی‌ها و فریدون‌ها» باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..