تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب خالق سریال Squid Game به بازسازی سریالش در شبکه های مجازی

هوانگ دونگ-هیوک خالق سریال Squid Game نسبت به بازسازی جالب این سریال توسط یک یوتیوبر معروف به نام MrBeast که بازی های جدیدی را به نسخه خود از سریال اضافه کرده بود، واکنش جالبی نشان داده و آن را الهام بخش خوانده است. در مراسم Gotham Awards که اخیراً در نیویورک برگزار شد، سریال Squid Game موفق به کسب بهترین سریال پرطرفدار شد. در این مراسم بود که هوانگ از بازسازی های متعدد سریال موفق خود توسط یوتیوبرهای متعدد سخن گفت. در پاسخ به سوال خبرنگاران، هوانگ دونگ-هیوک شگفت زدگی خود را پنهان نکرده و حتی مدعی شد که برخی از این ویدیوها را دیده است.

خالق سریال Squid Game نسبت به بازسازی این سریال توسط یک یوتیوبر معروف به نام MrBeast که بازی های جدیدی را به نسخه خود از سریال اضافه کرده بود

در پایان، هوانگ بر این بازسازی های یوتیوبی مهر تایید زده و مدعی شد که برخی از این ویدیوها به او کمک کرده اند تا سریالش را توسعه دهد. هوانگ در این باره چنین گفته است: «برخی از آن ها را تماشا کردم. آن ها را دوست داشتم. این کار به من کمک کرد که سریال را توسعه دهم. از این رو دوست دارم افراد بیشتری این کار را بکنند». بازی هایی که در سریال Squid Game به نمایش در می آیند از یک سری بازی های کودکانه خیابانی و سنتی در کره جنوبی الهام گرفته شده اند. بدیهی است که مخاطبان بین المللی این سریال کره ای به اشکال مختلف سعی کردند این چالش ها را برای سرگرمی انجام دهند. برخی از آن ها بازسازی های خنده دارشان از این سریال را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و حتی پای ستاره هایی مانند خابی لیم و زلاتان ابراهیموویچ نیز به این عرصه باز شد.

خالق سریال Squid Game نسبت به بازسازی این سریال توسط یک یوتیوبر معروف به نام MrBeast که بازی های جدیدی را به نسخه خود از سریال اضافه کرده بود

اما برخی کاربران در تیک تاک و اینستاگرام نیز سعی کرده بوده اند به شکلی واقعی این بازی های را بازسازی کنند. در این میان یک یوتیوبر سرشناس به نام MrBeast یک بازسازی کامل و طولانی از این سریال داشت. نسخه غیرمرگبار این یوتیوبر معروف نیز ۴۵۶ شرکت کننده داشته و در مجموع نیز مبلغ ۴۵۶,۰۰۰ دلار نیز برای جوایز در نظر گرفته شده بود. همانند نسخه اصلی سریال نتفلیکس، ویدیو یوتیوبی MrBeast نیز بسیار پربیننده شده و در هنگام نوشتن این مطلب بیش از ۱۴۵ میلیون بار دیده شده است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب خالق سریال Squid Game به بازسازی سریالش در شبکه های مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..