تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پروژه‌های عمرانی فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، با حضور فرزین رضاعی رییس دانشگاه، معاون دانشجویی فرهنگی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و مدیر روابط عمومی، تعدادی از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دانشگاه افتتاح شد.

 خادم عرفان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در آیین این افتتاحیه، کافه کتاب واقع در فرهنگسرای دانشگاه، سالن مطالعه فاز دوم خوابگاه ۲۲ گولان، باشگاه ورزشی وپارکینگ خوابگاه ۲۲ گولان را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

او افزود: علاوه بر موارد فوق، ساخت سالن تیراندازی، بازسازی کامل خوابگاه فاطمیه ۳ و راه اندازی وضوخانه خوابگاه ۲۲ گولان از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات ساختمانی آن‌ها با سرعت مناسبی در حال اجرا و اعتبار مورد نیاز برای انجام و تکمیل آن اختصاص یافته است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه سالن ورزشی ۲۲ گولان با مساحت ۱۸۰ متر مربع ساخته شده است و دانشجویان می‌توانند در رشته‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی در آن فعالیت کنند، ادامه داد: در این سالن ورزشی تجهیزات بدنسازی مناسب از شرکت‌های معتبر خریداری و به کارگیری شده است.

 خادم عرفان با اشاره به راه‌اندازی کافه کتاب در محل فرهنگسرای دانشگاه افزود: عناوین متعدد کتاب در این مرکز وجود دارد و با نظر سنجی از دانشجویان کتاب‌های جدید نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

او در ادامه با ذکر اینکه در کافه کتاب دانشگاه بستری مناسب جهت ترویج کتاب خوانی و انس با این مقوله فرهنگی فراهم شده است، اضافه کرد: امکانات لازم برای پذیرایی از دانشجویانی که در این مکان به مطالعه می‌پردازند وجود دارد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: پارکینگ خوابگاه ۲۲ گولان در مساحتی حدود یک هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده و امکان اسکان خودروی دانشجویان ساکن خوابگاه را فراهم نموده است.

 خادم عرفان با اشاره به احداث فاز دوم سالن مطالعه خوابگاه ۲۲ گولان دانشجویان بیان کرد: امکان استفاده بیش از ۵۰ دانشجو به صورت همزمان در این مرکز با امکانات مناسب فراهم شده است.

در حاشیه این افتتاحیه رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ۱۴ جلد کتاب در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به کافه کتاب در محل فرهنگسرای دانشگاه اهدا کرد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پروژه‌های عمرانی فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..