تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی و معرفی عامل کشتار غیر مجاز دام در سنندج به مراجع قضایی

۱۹:۲۲ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

۷۹۹۱۲۸۶

۱۹:۲۲ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

۷۹۹۱۲۸۶

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان اظهار داشت: بر اساس پایش و ارزیابی چند روزه بازرسان دامپزشکی و با توجه به گزارش فراوان شهروندان با سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی کردستان مبنی بر کشتار غیر مجاز دام در یک منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، بازرسان ستادی این اداره کل با اخذ مجوز دادستانی و در حضور عوامل نیرو‌های انتظامی وارد محل شده و فرد خاطی را به مرجع قضایی معرفی کردند.

او با بیان اینکه در این عملیات شواهدی از کشتار اسب نیز مشاهده شد، افزود: گوشت‌های حاصله از کشتار غیر مجاز که در شرایط کاملا غیر بهداشتی نگهداری می‌شد ضبط شد و پرونده‌ای در خصوص تهدید علیه بهداشت عمومی و نقض آشکار دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی تشکیل و فرد خاطی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان از شهروندان خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز را از مراکز رسمی و مورد تایید دامپزشکی با مهر و برچسب مدت زمان مصرف تهیه کنند و هر گونه موارد مشکوک را در این خصوص از طریق سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی و معرفی عامل کشتار غیر مجاز دام در سنندج به مراجع قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..