تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام سیزدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در کردستان

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: سیزدهمین دوره‌ی المپیاد نانو در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با همکاری سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان و باشگاه نانو برگزار می‌شود.

او افزود: عزیزانی که تمایل دارند به صورت انفرادی ثبت نام کنند، در بازه زمانی اعلام شده به سایت سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

نامدار با بیان اینکه ثبت نام‌های گروهی شامل ۲۰ درصد تخفیف از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که در صورت ثبت نام بیش از ۱۰ نفر توسط نهاد‌های ترویجی، اعمال خواهد شد؛ تصریح کرد: مدیران محترم مشخصات دانش آموزان علاقه‌مند را جهت ثبت نام و بهره مندی از مزایای ثبت نام گروهی تا ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ به پژوهش سرای دانش آموزی آن شهرستان/ منطقه ارسال نمایند.

معاون آموزش متوسطه استان گفت: مدیران پژوهش سرا‌های دانش آموزی پس از بارگذاری لیست دانش آموزان و انجام هماهنگی‌های لازم با باشگاه نانو نسبت به ثبت نام دانش آموزان به صورت تیمی در سامانه همگام اقدام نمایند.

نامدار با بیان اینکه هزینه ثبت نام انفرادی ۵۰ هزار تومان است؛ گفت: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند در المپیاد نانو ثبت نام نمایند. همچنین تنها المپیادی که دانش‌آموزان پایه دوازدهم می‌توانند در آن ثبت نام کنند، المپیاد نانو است و ثبت نام این پایه تحصیلی در سایر المپیاد‌ها امکان‌پذیر نیست.

لازم به ذکر است؛ تعداد مدال‌ها در مرحله نهایی به ۱۰ مدال طلا، ۱۵ مدال نقره و ۱۵ مدال برنز تغییر یافت.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام سیزدهمین المپیاد دانش آموزی نانو در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..