تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح خانه‌به‌خانه واکسیناسیون کرونا ادامه دارد/ آبیک آذرماه را بدون فوتی به نیمه رساند

ساعت: 19:55 منتشر شده در مورخ: 1400/09/16 شناسه خبر: 1790397

علی علیجانی گفت: اکنون ۸۸ درصد از جمعیت آبیک دز اول، ۸۰ درصد دز دوم، و ۲ و نیم درصد نیز دز سوم را تزریق کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح خانه به خانه در مناطق روستایی شهرستان آبیک اظهارکرد: به دلیل اینکه بعضی از اهالی روستا امکان مراجعه به مراکز بهداشت روستایی برای واکسیناسیون کرونا را ندارند؛ تیم سلامت به صورت خانه به خانه افراد را واکسینه و اطلاعات آنها را در سامانه ثبت می‌کند.


وی افزود: به همراه این طرح برنامه‌هایی مانند خطرسنجی سل، مالاریا، مراقبت‌های بارداری، مشاوره‌های پیش از بارداری و مشاوره برای نوجوانان، جوانان و سالمندان نیز اجرا می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک با بیان اینکه طرح خانه به خانه تا پوشش 95 درصدی واکسیناسیون ادامه دارد؛ گفت: اکنون 88درصد جمعیت آبیک دز اول، 80 درصد دز دوم و 2 و نیم درصد نیز دز سوم را تزریق کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: 84 درصد از دانش‌آموزان 12 تا 18 سال دز اول و 64 درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

آبیک در وضعیت آبی قرار دارد

علیجانی بیان کرد: 96 درصد از جمعیت مرکز خاکعلی، 89 درصد در زیاران، 94 درصد در ناصرآباد، 93 درصد در قشلاق و 93 درصد از جمعیت کوندج واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان آبیک آبی است؛ افزود: از ابتدای آذر ماه سال جاری تا به امروز هیچگونه مورد فوتی در این شهرستان ثبت نشده است و روزانه به طور متوسط 4 الی 5 بیمار بستری می‌شوند.

5 هزار نفر از کارکنان شهرک‌های صنعتی واکسینه شدند

علیجانی با اشاره به منفی بودن آزمایش مورد مشکوک سرخک در آبیک تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و کارکنان بهداشت محیط به همراه کارکنان بهداشت مدارس به صورت ضربتی از مدارس بازدید و گزارش آن را ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه میانگین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آبیک 60 تا 70 درصد است؛ گفت: شهرستان آبیک حدود 15 هزار نفر از کارکنان شهرک‌های صنعتی را خارج از جمعیت تحت پوشش خود واکسینه کرده‌است؛ امیدوارم تمام افرادی که برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند هرچه زوتر به مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح خانه‌به‌خانه واکسیناسیون کرونا ادامه دارد/ آبیک آذرماه را بدون فوتی به نیمه رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..