تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد

مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه H دقایقی پیش به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا در نقاط مختلف قاره سبز در جریان است و امشب تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص می شود. در برخی گروه ها از جمله گروه H این رقابت ها، مسابقات از ساعت 19:30 آغاز شد.

در بازی های این گروه تیم شاختاردونتسک اوکراین که سرگروهی خود را پیش از این قطعی کرده بود، در خانه براگای پرتغال، تیم دوم گروه، به میدان رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید. در این بازی جذاب ابتدا کریوتسوف و تایسون شاختار را با 2 گل پیش انداختند و در ادامه استویلیکوویچ اختلاف را به حداقل رساند، در نیمه دوم مجددا کریوتسوف و تایسون برای تیم اوکراینی گلزنی کردند و در دقایق پایانی ووکچویچ از شدت باخت براگا کم کرد. بدین ترتیب شاختار با کسب 18 امتیاز از مرحله گروهی با قدرت به دور بعد راه پیدا کرد و براگا منتظر نتیجه بازی دوم گروه ماند.

در دیگر دیدار گروه هشتم رقابت ها، کنیاسپور ترکیه میزبان خنت بلژیک بود. این دیدار تنها برای خنت اهمیت داشت چرا که تیم ترکیه ای با کسب یک امتیاز از پیش حذف شده بود. این دیدار که تقریبا یکطرفه دنبال می شد، در پایان با تک گل دقیقه 90 کولیبالی به سود خنت به اتمام رسید.


با این نتایج، تیم فوتبال خنت بلژیک با 8 امتیاز براگا را پشت سر گذاشت و به مرحله حذفی لیگ اروپا راه پیدا کرد.صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود مقتدرانه شاختاردونتسک/نماینده پرتغال حذف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..