تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد معروفی که در تصادف رانندگی کشته شدند

صراط:

متاسفانه تصادف و سانحه رانندگی یکی از معمول‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این روز‌های جامعه ما است که هر روز افراد زیادی را به کام مرگ میفرستد. حوادث جاده‌ای این روز‌ها علت فوت شمار زیادی از مردم دنیا است که متاسفانه هر روز به آمار آن اضافه میشود.

به گزارش هنر ام‌روز، درگذشت سیدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشورمان در تصادف رانندگی ما را به یاد چهره‌های معروفی انداخت که در سال‌های اخیر در تصادف رانندگی جانشان را از دست دادند.

افشین یداللهی
افشین یداللهی، روانپزشک و شاعر. درگذشت: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵. سانحه رانندگی هشتگرد به تهران

افشین یداللهی روانپزشک و شاعر نام آشنای کشورمان یکی از معروف‌ترین ترانه سرایان بود که آثار او توسط خواننده‌های زیادی در تلویزیون مورد استفاده قرار گرفت.

این چهره سرشناس کشورمان ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ در مسیر بازگشت از هشتگرد به سمت تهران، درحالی که خودرویش متوقف بود از سمت یک کامیون مورد ضربه شدید قرار گرفت و این تصادف وحشتناک جان این شاعر کشورمان و همسرش را گرفت.

آیدین نیکخواه بهرامی
آیدین نیکخواه بهرامی، بسکتبالیست. درگذشت: ۷ دی ۱۳۸۶. در کمربندی نمک آبرود به نوشهر

آیدین نیکخواه بهرامی یکی دیگر از چهره‌های سرشناس کشورمان بود که تصادف او را به کام مرگ فرستاد. آیدین نیکخواه بهرامی از چهره‌های شناخته شده بسکتبال و برادر صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان بسکتبال کشورمان بود.

مشاهیری که در تصادف رانندگی کشته شدند.
آیدین نیکخواه بهرامی ۷ دی ۱۳۸۶ در حالی که به همراه نامزدش در جاده در حال رانندگی بود در مسیر کمربندی نمک آبرود به نوشهر بر اثر برخورد خودرویش با گارد ریل و ضربه شدید به همراه نامزدش درگذشت.

عباس امیری
عباس امیری، بازیگر. درگذشت: ۷ اسفند ۸۹. برا اثر تصادف و حمله قلبی در جاده رشت

عباس امیری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون یکی دیگر از چهره‌هایی است که تصادف منجر به فوت او شد. این چهره کشورمان در فیلم و سریال‌های ماندگاری ایفای نقش کرد که شوق پرواز یدالله صمدی آخرین آن‌ها بود.

عباس امیری در ۷ اسفندماه ۱۳۸۹ در پی تصادف در جاده رشت فومن و سکته قلبی که پس از آن به سراغش آمد درگذشت.

پوپک گلدره
پوپک گلدره، بازیگر. درگذشت: ۲۷ فروردین ۸۵. جاده نوشهر به نور

پوپک گلدره یکی از چهره‌های معروف دنیای سینما و تلویزیون بود که تصادف و سانحه رانندگی او را به کام مرگ فرستاد. پوپک گلدره بازیگری که مشغول بازی در سریال نرگس بود که به یک سفر رفت و این سفر ابدی او شد.

مشاهیری که در تصادف رانندگی کشته شدند.

در شهریور ماه ۱۳۸۴ در یک حادثه رانندگی در جاده نوشهر به نور -منطقه سیسنگان بر اثر تصادف شدید به کما رفت و بعد از ۸ ماه بستری در بیمارستان و کما در ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ درگذشت.

سیروس قایقران
سیروس قایقران، فوتبالیست. درگذشت: ۱۸ فروردین ۱۳۷۷. جاده رشت به تهران

سیروس قایقران چهره شناخته شده دنیای ورزش کشورمان بود که ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ تصادف او را به کام مرگ فرستاد. سیروس قایقران بازیکن سرشناس تیم ملوان بندر انزلی بود که یاد او برای همیشه ابدی شد.

۱۸ فروردین سال ۷۷ سیروس قایقران به همراه خانواده‌اش عازم تهران بود که در جاده رشت به تهران در اثر برخورد با کامیون به همراه پسرش رهسپار دیار ابدی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد معروفی که در تصادف رانندگی کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..