تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله سعیدی: گذشته افراد نباید موجب نادیده گرفتن صلاحیت آن‌ها شود

به گزارش رکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام ایمانی تبار نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان گزینش و بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان قم که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به آیات ۲۲ تا ۲۶ سوره مبارکه صاد بر شیوه صحیح گزینش و حراست از نیروها در ادارات دولتی و دیگر مراکز تاکید کرد.

وی با بیان اینکه گزینش هر اداره مسئول تشخیص صلاحیت‌ها است، گفت: نباید بر اساس گزارش‌ها و حتی عملکرد افراد در گذشته صلاحیت آنها را نادیده گرفت بلکه باید اگر افراد با صلاحیت و کاردان لغزشی هم دارند به آنها تذکر داد و آنها را به کار گرفت.

امام جمعه قم با بیان اینکه در بسیاری موارد لغزش انسان و پی بردن به آن باعث عبرت گرفتن می‌شود، گفت: افرادی که از خطای گذشته خود عبرت می‌گیرند حتی ممکن است از افرادی که خطایی نداشته اند بهتر کار کنند و باعث شود که دیگر خطای گذشته را تکرار نکنند.

وی تفاوت انسان و فرشتگان را در عبرت گیری دانست و خاطرنشان کرد: لغزشی که حضرت آدم(ع) در خوردن آن میوه ممنوعه داشتند باعث شد که عبرت بگیرند و همین عبرت گرفتن و توبه باعث شد که شیطان و القائات او را بهتر بشناسند و به مقام خلیفه اللهی برسند.

نماینده ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: بنابراین در گزینش ها باید دقت شود که از افراد با صلاحیت استفاده شوند و در صورت یک لغزش نباید به کلی روی نام افراد خط قرمز کشیده شود و طرد شوند بلکه باید با تذکر و امر به معروف به افراد فرصت جبران داده شود.

نظری/ قم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله سعیدی: گذشته افراد نباید موجب نادیده گرفتن صلاحیت آن‌ها شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..