تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی 10 میلیاردی پرسپولیس با جریمه میلیونی روزانه! + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در 23 دی ماه سال 1398 یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد. سرمربی جوان تیم شهر خودرو در شرایطی پای قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد که مالک باشگاه مشهدی نسبت به این موضوع رضایت نداشت؛ اما سرانجام او نیز نتوانست در مقابل خواست سرمربی خود مقاومت کند و با این تصمیم موافقت کرد.

میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو بابت این انتقال، 6 میلیارد تومان بود که پرسپولیسی ها مبلغ 1/5 میلیارد تومان را پرداخت و 4/5 میلیارد تومان باقی ماند. طبق قراردادی که مابین دو باشگاه منعتقد شده بود، جریمه دیرکرد این قرارداد روزانه 10 میلیون تومان بود. با توجه به اینکه هنوز این مبلغ توسط پرسپولیس پرداخت نشده است، میزان این جریمه بالا و بالاتر می رود. 

یحیی گل محمدی

در همین راستا فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص آخرین وضعیت طلبش از پرسپولیس عنوان کرد: «زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است که ۱۰ میلیارد مبلغ مطالبات ما است اما این این مبلغ همچنان انشاء نمی‌شود.

مالک باشگاه شهرخودرو در این خصوص که سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که هرکس از این باشگاه طلب دارد، به باشگاه اعلام کند، گفت: «وقتی کمیته استیناف رای داده است، دیگر من نمی‌دانم چه کاری انجام دهم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی 10 میلیاردی پرسپولیس با جریمه میلیونی روزانه! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..