تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احصای زمینه‌های همکاری‌ گردشگری با کشورهای دیگر در دستور کار قرار دارد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود ضمن اشاره به برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید نوشت:

"در حاشیه بیست و چهارمین مجموع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با مقامات گردشگری هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه مذاکره شد.

احصای زمینه‌های همکاری مشترک در دستور کار قرار دارد".

گردشگری | توریسم , وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی , کشور ترکیه , کشور روسیه ,

شایان ذکر است که علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ 9 لغایت 12 آذرماه جاری در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار شده بود؛ با وزرا، مقامات ارشد و سفرای بازار هدف گردشگری کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورها دیدارهای متعددی داشت. 

وی طی 3 روز در نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه‌های مختلف گردشگری را خواستار شد. 

معاون گردشگری در اهم محورهای مطرح شده ضمن دعوت مقامات این کشورها به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری‌های دو جانبه تأکید کرد. 

شالبافیان همچنین در دیدارهای مذکور بر تأثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران کووید-19 و نیز نقش واکسیناسیون بر رونق دوباره صنعت گردشگری اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احصای زمینه‌های همکاری‌ گردشگری با کشورهای دیگر در دستور کار قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..