تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید استاندار اردبیل بر رفع موانع موجود در جامعه معلولان

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ سیدحامد عاملی به مناسبت هفته معلولان در نشست با جمعی از معلولان استان اظهار کرد: وظیفه و رسالت دولت‌ها این است که از ظرفیت نیروی انسانی حمایت کنند؛ چرا که سرمایه اصلی هر جامعه، نیروی انسانی پویا و فعال آن است.

وی با بیان اینکه انسان‌های خلاق با ایده خاص می‌توانند یک جامعه را نجات دهند افزود: رشد و توسعه جامعه با آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی امکان پذیر است و جامعه معلولان بدون محدودیت و ممنوعیت در کنار سایر اقشار به پویایی جامعه کمک کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای توانمندسازی معلولان باید از دوران کودکی با بهره گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های متولی اقدام کنیم تا شاهد شکوفایی بروز خلاقیت آن‌ها در دوران بزرگسالی شویم.

وی از اعضای حاضر و مشاور امور معلولان خواستار تدوین طرح و برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای بهبود وضع معلولان شد و همچنین از مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی خواست ضمن ارتقای امکانات لازم، برای تامین اعتبار موردنیاز مسایل معلولان استان و توان بخشی آنها، اقدامات اساسی را انجام دهد.

استاندار اردبیل در ادامه تصریح کرد: در آینده با هماهنگی و همکاری سازمان‌های ذیربط (شهرداری، سازمان نظام مهندسی، راهنمایی و رانندگی و بهزیستی) دستورالعمل فنی تهیه وتصمیم گیری‌ها براساس ضوابط تدوین شده اتخاذ گردد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مشکلات مطرح شده در این جلسه بجد پیگیری خواهد شد گفت: باید بحث مصرف گاز و نحوه محاسبه قبوض مربوط به معلولین، مشکلات حوزه ورزش و هیات‌های ورزشی با حضور مدیران مربوطه ارزیابی و بررسی شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بحث اشتغال در استان به یک دغدغه اصلی تبدیل شده است بیان کرد: اشتغال جامعه معلولین نیز باید پیگیری شود و کار در ادارات، خانه، کارخانه‌ها متناسب با وضعیت جسمانی آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل در بخش دیگر سخنانش با تقدیر از تشکل‌های معلولان استان اظهار کرد: فعالیت این قشر فرهیخته که با راه اندازی تشکل مطالبات اصلی خود را در قالب آن پیگیری می‌کنند، ستودنی و قابل تقدیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید استاندار اردبیل بر رفع موانع موجود در جامعه معلولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..