تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مه غلیظ در جاده های کردستان دید افقی را کاهش داد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دانش زندی مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: محور سنندج مریوان گردنه تیتور و محور دیواندره سقزحدفاصل بهارستان- خرکه و محدوده زرینه- کلکان و همچنین گردنه ماموخ با کاهش دید افقی غلظ و مقطعی مواجه شده‌اند.

زندی افزود: همچنین محور بیجار - تکاب، بیجار - دیواندره، سقز بوکان محدوده روستای سرای نیز درگیر این پدیده هستند و کاهش دید از ۱۰، ۲۰ متر تا ۲۰۰ متر در محور‌های اعلام شده گزارش شده است.

او یادآور شد: بدلیل افت دما ممکن است سطح برخی جاده‌های استان بوِژه در اوایل روز لغزنده باشد لذا توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

طرح راهداری زمستانه هر ساله در آبان یا آذر شروع می‌شود که امسال از ۱۵ آبان قرارگاه زمستانی در سازمان راهداری کشور و به تبع آن در استان کردستان تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مه غلیظ در جاده های کردستان دید افقی را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..