تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دید افقی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان زنجان

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1400/09/16 شناسه خبر: 1790310

رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان خبرداد

محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان گفت: در حال حاضر رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی دچار کاهش دید افقی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای کوهستانی و غیر کوهستانی استان زنجان روان است.

وی با اشاره به کاهش دید افقی در محوز آزاد راهی زنجان- تبریز و زنجان- قزوین، بیان داشت: در جاده ترانزیت زنجان – قزوین نیز رانندگان با کاهش دید افقی مواجه هستند.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر رانندگان در محورهای ترانزیت زنجان-میانه، زنجان- بیجار، سلطانیه- قیدار – همدان و زنجان – ارمغانخانه نیز به دلیل وجود مه با کاهش دید افقی مواجه هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان فاقد هر گونه انسداد غیرشریانی و شریانی است اما با توجه به قرارگرفتن در روزهای بارانی و برفی ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به وجود شرایط ناپیدار جوری، ضروری است رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت تردد در محورهای استان حتما به چراغ مه شکن و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دید افقی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..