تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ژنرال آمریکایی ناتو به برکناری افسران نظامی ترکیه

به گزارش افکارنیوز،

یک فرمانده ارشد ناتو با انتقاد از اخراج گسترده نظامیان ترکیه توسط دولت این کشور، گفت که ناتو بر اثر این اقدام دولت ترکیه حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای تحت امر خود را که دولت ترکیه آنها را نیروهای کودتاچی خوانده و اخراج کرده را از دست داده است.

ژنرال «کورتیس اسکاپاروتی»، فرمانده عالی نیروهای ائتلاف ناتو در اروپا، با بیان این مطلب گفت که این تعداد از نیروهای ترک تبار ناتو، توسط دولت ترکیه اخراج، بازنشسته و یا زندانی شده اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود احتمال دست داشتن این افسران نظامی در کودتای ترکیه را رد کرد و گفت که این افسران، به خوبی در ناتو خدمت کرده اند.

وی که این سخنان را در جمع نشست وزرای خارجه ناتو مطرح می کرد، گفت: من نسبت به آنچه بر سر آن دسته از نیروهای ناتو که برای ما کار می کرده اند آمده، نگران هستم.

این ژنرال آمریکایی گفت: من نگرانی خودم را در خصوص اطمینان از حکمرانی قانون و خصوصا حفاظت از مردم (ترکیه) را به ژنرال آکار (رئیس ستاد کل ارتش ترکیه) اعلام کرده ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ژنرال آمریکایی ناتو به برکناری افسران نظامی ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..