تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود اینترنت در ۲۰۰ روستای استان قزوین

ساعت: 13:04 منتشر شده در مورخ: 1400/09/16 شناسه خبر: 1790281

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛

شهامی گفت: ۲۰۰ روستا در استان به اینترنت دسترسی ندارند و برای حل مشکل نیازمند اعتبار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به نبود اینترنت در ۲۰۰ روستای استان گفت: برای دسترسی هر روستا به اینترنت به یک میلیارد تا دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: اعتبارات امسال تمام شده است و برای اختصاص اعتبار جدید برنامه ریزی می‌شود.

شهامی درباره علت پوشش ضعیف اینترنت در روستای شید اصفهان گفت: این روستا به بیش از ۳ هزار نفر جمعیت از اینترنت ADSL مخابرات استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: تلفن همراه این روستا هم به نسل سه و چهار متصل است.

شهامی افزود: اگر برخی از مناطق این روستا دچارپوشش ضعیف باشد احتمال آسیب دیدگی برخی از تجهیزات وجود دارد که همکاران ما این موضوع را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود اینترنت در ۲۰۰ روستای استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..