تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجادله تبلیغات محیطی چگونه به پایان رسید ؟

مجادله تبلیغات محیطی چگونه به پایان رسید ؟

این توافق در روز قبل از دربی و سپس صبح پس از آن با دادن تضامین لازم از سوی تیم‌ استقلال به سرانجام رسید و گفته می‌شود کارگزار تبلیغاتی استقلال نیز در ۲۴ ساعت گذشته مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ بابت سهم این نهاد از برگزاری مسابقات را پرداخت کرده تا در اینباره به قول خود نیز عمل کرده باشد.

این کارگزاری تبلیغات قرارداد منعقد شده با پرسپولیس را نیز شامل می‌شود و بیش از سی مسابقه خانگی در ورزشگاه آزادی (با احتساب مسابقات جام حذفی) را در برخواهد گرفت. تا به امروز هشت هفته از مسابقات لیگ پشت سر گذاشته شده و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر یک چهار بازی خانگی انجام داده‌اند که از این جمع دو بازی در سبد تبلیغاتی کارگزار استقلال قرار گرفته است.

نکته مهم در اینباره ورود وزارت ورزش به این بحث به عنوان موافق و قانع کردن فدراسیون برای همکاری با باشگاه استقلال بود و حالا باشگاه پرسپولیس نیز از این فرصت استفاده کرده و بعد از آنچه که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد، حالا به صورت تصادفی پس از عقد قرارداد با کارگزار تبلیغات محیطی دور زمین را با همکاری شرکت کارگزاری و کارگزاری که پشت ماجرای تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس است، پیش خواهد برد.

موضوع اصلی مسئله مربوط به تامین وثیقه این عملیات بود که چالش بزرگی برای طرفین ایجاد کرده بود، ولی در نهایت یک وثیقه ملکی همه را قانع کرد تا این قرارداد به امضای نهایی برسد. وثیقه‌ای که به سازمان لیگ تحویل داده شده، سند یک ویلای گران قیمت در لواسان است که نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان ارزش دارد و پشتوانه عملیات آگهی و افزایش درآمدهای دو تیم پر طرفدار فوتبال ایران از تبلیغات محیطی لیگ برتر خواهد بود. در این طرح ورزشگاه آزادی به محل برگزاری و سازمان لیگ نیز به عنوان برگزار کننده نیز از تبلیغات محیطی و مبالغ جدید آن بهره مند می‌شوند؛ ضمن اینکه بازی‌های خارج خانه استقلال و پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتر، رقابت‌هایی است که سازمان لیگ می‌تواند از آنها برای درآمدزایی بیشتر استفاده کند.

صد البته با توجه به حساسیت‌ و پیچیدگی موضوع آگهی و عملیات مالی و سفارش دهندگان و نحوه وصول پول و ... این پروژه خالی از عیب و ایراد نخواهد بود، اما اگر درآمدهای مدنظر برای تیم‌‎ها حتی به مبلغی حدود نصف آنچه وعده داده شده، حاصل شود، می‌شود گفت موفقیت بزرگی برای مدیران باشگاهی فوتبال ایران به خصوص مصطفی آجورلو بوده است، که در این زمینه هدایت کار برعهده داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجادله تبلیغات محیطی چگونه به پایان رسید ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..