تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سدان اقتصادی فیات صفر ستاره ایمنی در تست تصادف گرفت! نتیجه‌ای فاجعه‌بار + فیلم

باز هم یک خودرو اقتصادی و پرفروش دیگر در معرض آزمایش لاتین انکپ قرار گرفت و نتایج فاجعه‌باری از این تست به دست آمد. فیات آرگو که در برخی بازارها با نام فیات کرونوس شناخته می‌شود، در جریان تست تصادف لاتین انکپ صفر ستاره ایمنی را دریافت کرده‌ است. این خودرو در خطوط تولید فیات واقع در آرژانتین و برزیل تولید می‌شود و به دو کیسه هوا مجهز است. سیستم کنترل پایداری همراه فیات آرگو در آمریکای لاتین ارائه نمی‌شود.

فیات آرگو در جریان تست تصادف لاتین انکپ 24.37 درصد امتیاز در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگسال، 9.91 درصد امتیاز در بخش حفاظت از سرنشین کودک، 36.91 درصد در بخش حفاظت از عابر پیاده، و 6.98 درصد در کمک ایمنی به دست آورد. متخصص ایمنی لاتین انکپ پس از آزمایش اشاره کرد که فیات آرگو حفاظت اندک و ضعیفی از سرنشینان در برابر برخوردها دارد. پس از اعلام این نتیجه، فیات در جریان یک بیانیه اظهار کرد که برای اصلاح این مدل اقدام خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سدان اقتصادی فیات صفر ستاره ایمنی در تست تصادف گرفت! نتیجه‌ای فاجعه‌بار + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..