تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




99 درصد مطالبات شاکیان پرونده تعاونی اعتبار وحدت پرداخت شد

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزای تسنیم، خداییان در آغاز نشست خبری با اشاره به میلاد حضرت زینب (س) و نقش آن حضرت در قیام عاشورا، روز پرستار را به زحمتکشان عرصه پرستاری تبریک گفت و ادامه داد: پرستاران در این برهه در زمان اثبات کردند که نامگذاری این روز به نام آنها بسیار بامسماست. در حالیکه نزدیکان افراد مبتلا به ویروس کرونا از آنها دوری می‌کنند پرستاران از آنها مراقبت می‌کنند و تعدادی از این عزیزان در این راه جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. امیدوارم همه مسئولین به همه مطالبات پرستاران بیش از پیش توجه کنند.

وی در ادامه با گرامی‌داشت شهدای دانشجو و روز دانشجو گفت: هر زمان یکه کلمه دانشجو را به زبان می‌آوریم همزمان با آن بصیرت و ظلم‌ستیزی به ذهن ما خطور می‌کند. جریان دانشجو یک جریان پیشرو و مطالبه‌گر بوده و دانشجویان همیشه صداقت و صلاحیت  و شجاعت را سرلوحه کار خود قرار داده‌‌اند. در طول انقلاب و بعد از آن شاهد حضور دانشجویان بوده‌ایم و امروزه در دوران جنگ نرم در خط مقدم قرار دارند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ما در دستگاه قضائی از روحیه مطالبه‌گری و ظلم‌ستیزی و مبارزه با فساد دانشجویان حمایت می‌کنیم و شما شاهد هستید که ریاست قوه قضائیه هیچ زمانی ارتباط خود را با دانشجویان قطع نکرده و روز قبل جلسه صمیمی با دانشجویان داشتند. تشکر می‌کنم از دانشجویانی که در عرصه مبارزه با فساد مطالبه می‌کنند و ما در خدمت آنها هستیم.

خداییان ادامه داد: در دوره تحول و تعالی شاهد هستیم که قوه قضائیه همچون گذشته و به دور از فضای رسانه‌ای با قاطعیت تمام با مفسدین مبارزه می‌کند و در این راه جز خدا و قانون را رعایت نمی‌کند و توجه نمی‌کند کسی که مرتکب فساد اقتصادی شده وابسته به چه جریان گروه و یا قدرتی است. در ماه اخیر در دستگاه قضائی پرونده‌های مهمی به نتیجه رسیده‌اند. افرادی اقدام به کلاهبرداری شبکه‌ای می‌کردند و با این اقدام در نظام اقتصادی کشور اخلال می‌کردند که به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند. از جمله علیرضا برخوردار کاشانی به 15 سال حبس و جزای نقدی و رد مال محکوم شد. یکی از شقوق این حکم رد 1 میلیون و 300 هزار یورو است.

وی افزود: مجید اسکندری به جرم کلاهبرداری شبکه‌ای به 15 سال حبس، امین پورمتین به 5 سال حبس و جزای نقدی و محمد حسین پورمتین به 3 سال و 8 نفر دیگر از حبس‌های 1 تا 3 سال محکوم شدند. پرونده تعاونی اعتباری وحدت هم به صدور حکم انجامید. افراد زیادی متضرر شده بودند و پرونده کثیرالشاکی بود که نسبت به جمع‌آوری اموال تعاونی اقدام شد و طلب بیش از 99 درصد از افراد متضرر پرداخت شد. کسانی که تا 1 میلیارد تومان طلب داشتند، پولشان پرداخت شده و حدود 280 نفر که طلب آنها بیش از 1 میلیارد تومان است با شناسایی اموال این شرکت و خط اعتباری بانک مرکزی به این شرکت جبران می‌شود. متهم پرونده سید جعفر طباطبایی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 290 سال و نیز 10 سال حبس محکوم شد.

خداییان گفت: در پرونده دیگر شرکت یونیک فاینانس است که مرتبطان این پرونده از طریق عضوگیری در شرکت‌های هرمی وجوه زیادی از مردم را گرفته‌ بودند که چند نفر از جمله محسن درخشان به 29 سال و مجیدی فریدی و مجتبی الاسی به 5 سال حبس محکوم شدند. این مبارزه همچنان ادامه دارد و با سرعتی که در پرونده‌های کثیرالشاکی صورت می‌گیرد امیدواریم پرونده‌ای نداشته باشیم که دچار اطاله دادرسی شده باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «99 درصد مطالبات شاکیان پرونده تعاونی اعتبار وحدت پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..