تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هماهنگی دربی اهواز شامگاه امشب برگزارشد

جلسه هماهنگی دربی اهواز شامگاه امشب برگزارشد

استان‌ها > خوزستان - جلسه هماهنگی دیدار فردای دوتیم استقلال و فولاد خوزستان در هتل نیشکر اهواز برگزارشد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين ، از سري رقابت هاي ليگ برتر ودر قالب هفته سيزدهم دونماينده اهواز در حالي فردا دربي اهواز را رقم مي زنند كه با توجه به تصميم فدراسيون فوتبال و به دليل تخلف هواداران آبي هاي خوزستان درديدارخود مقابل پرسپوليس ، بدون تماشاگر به مصاف هم مي روند. در جلسه هماهنگي ديدار فردا كه با حضور هدايت اله ممبيني ناظر داوري و اميرداودزاده نماينده سازمان ليگ برگزار شد در خصوص آخرين تصميمات و دستورالعمل هاي لازم خصوصا وظيفه يگان ويژه نيروي انتظامي مبني برجلوگيري از ورود تماشاچيان به ورزشگاه بحث و تبادل نظر شد. در پايان همچنين مقرر شد به احترام شهداي حله و مرحوم حسين كمايي پيشكوت فوتبال خوزستان كه چند روز پيش دار فاني را وداع گفت ، يك دقيقه سكوت پيش از آغاز ديدار اعلام شود. لازم به ذكر است قضاوت اين ديدار كه راس ساعت ١٥ فردا جمعه ١٩ آذر ماه برگزار مي شود به عهده تورج حق وردي است .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هماهنگی دربی اهواز شامگاه امشب برگزارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..