تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحن‌ تهدیدآمیز علی‌اف علیه ارمنستان برای کریدور جعلی زنگزور

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از ینی مساوات، الهام علی اف اظهار داشت که در صورت گشایش کریدور جعلی زنگزور مشکلی نخواهد بود. به نظرم هم دولت  ارمنستان و هم جامعه و اهالی باید این را درک کنند. ما به خواسته مان رسیده ایم و می رسیم و خواهیم رسید. »

 علی اف در سفر به قوبا در شمال جمهوری آذربایجان گفت: « خوب است که این مساله به صورت سازنده و از راه گفتگو و تفاهم متقابل حل شود. زیرا، جنگ قراباغ به تمامی دنیا، اراده و قدرت و وحدت ملت ما را نشان داد.

وی اضافه کرد: این پیروزی را کل ملت آذربایجان به دست آورده است.... فقط یک سال گذشته است، ببینید در این مدت چه کارهای بزرگی انجام داده ایم. طی این مدت من شاید بیش از ۱۰ بار به منطقه قراباغ و زنگزور(کریدور جعلی) رفته ام. اما در عین حال سایر جاهای آذربایجان را نیز از یاد نمی برم.» 

۳۱۱۳۱۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحن‌ تهدیدآمیز علی‌اف علیه ارمنستان برای کریدور جعلی زنگزور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..