تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیکدری: گرانترین بازیکن لیگ برتر نیستم

تیم فوتبال گل گهر در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که در پایان با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. این پیروزی با پایان محرومیت امیر قلعه نویی و بازگشت وی به نیمکت تیمش همراه بود. در پایان هفته هشتم گل گهر با 16 امتیاز و با تفاضل گل بهتر  نسبت به سپاهان صدرنشین لیگ برتر شد. 

در همین راستا «مهدی تیکدری» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص برتری گل‌ گهر مقابل سپاهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم به دلیل شرایط جدول این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ بود. ما در نیمه اول با سیستم 4 دفاع و در نیمه دوم هم با سیستم 3 دفاع بازی کردیم. بعد از آن هم هجومی‌تر کار کرده و روی دروازه حریف فشار آوردیم. ما هم با برنامه در این بازی حضور پیدا کردیم فقط به 3 امتیاز این بازی فکر می‌ کردیم که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی در خصوص گلزنی‌اش در این دیدار افزود: از زمان حضورم در گل‌گهر فشار زیادی رویم بود. چون یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات لیگ امسال با پیوستنم به گل‌ گهر اتفاق افتاد. حتی حرف و حدیث‌های زیادی هم در مورد اینکه یکی از گرانترین نقل و انتقالات لیگ امسال با پیوستنم به گل گهر صورت گرفته انجام شد. ولی این حرف‌ها اصلا صحت ندارد، چرا که بازیکنان دیگری در لیگ ایران هستند که خیلی بیشتر از مبلغ قراردادم دریافتی داشته‌اند. ولی خوب به این دلیل که دیدگاه‌ها نسبت به گل‌گهر تغییر کرده از همان اول هم لقب پاری‌سن‌ژرمن ایران را به او داده‌اند، فشارها خیلی روی تیم ما زیاد شد. به همین خاطر دوست داشتم برای تیمم مثمرثمر باشم، بتوانم گلزنی کنم. خوشبختانه این گلزنی هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ انجام شد. ما هم توانستیم صدرنشین شویم. واقعا دوست دارم این 2 گلم را به مادر و همسر عزیزم تقدیم کنم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌ گهر ادامه داد: امسال انگیزه‌های بسیار زیادی دارم، چرا که در آستانه بازی‌های جام جهانی هستیم. تمام تلاشم این است که خودم را به سرمربی تیم‌ملی ثابت کنم جزو دعوت‌شدگان به اردو باشم. به این خاطر که در 2 اردوی قبلی هم دعوت شده بودم آقای اسکوچیچ نظر مثبتی روی من داشتند. امیدوارم آنقدر عملکردم خوب باشد که بتوانم دوباره نظر ایشان را جلب کرده به تیم ملی فوتبال کشورم کمک کنم.

تیکدری در مورد همکاری با «امیر قلعه‌نویی» خاطر نشان کرد: امیرخان نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. او پرافتخارترین مربی ایران است. کار کردن با او خیلی لذت‌بخش است. یکی از دلایل اصلی پیوستنم به گل‌گهر امیرخان بود. چون از زمانی که سپاهان بودم به من پیشنهاد همکاری دادند، ولی امسال این افتخار نصیبم شد که بتوانم با او کار کنم.

وی در مورد اینکه گل‌ گهر در لیگ بیست و یکم جزو مدعیان قهرمانی است در پایان افزود: ما از همان ابتدای فصل گفتیم که تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج ممکن را بگیریم. چون باشگاه گل‌ گهر و بازیکنانمان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. قطعا نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم ولی بیشتر هدفمان کسب نتایج خوب و خوشحال کردن مردم عزیز سیرجان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیکدری: گرانترین بازیکن لیگ برتر نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..