تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالقی فر:خوشحالم در فولاد پستم را ارتقا دادم

هافبک گسترش فولاد گفت:شرایط ورزشگاه برای بازی امروز مناسب نبود با این حال امیدوارم هفته های آتی بتوانیم نمایش بهتری را ارائه دهیم.

وی افزود: تیم نفت در ضربات ایستگاهی خیلی خوب عمل کرد و نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

خالقی فر درباره تغییر پست خود در تیم گسترش فولاد عنوان کرد: زمانی که در تیم پرسپولیس بودم این تیم در خط دفاعی مشکل داشت و من مجبور بودم در این پست ها بازی کنم اما خوشحالم که در فولاد توانستم پستم را به هافبک ارتقا دهم.

وی در خصوص ناکامی های گسترش فولاد در پایان خاطر نشان کرد: حدود 70 درصد بازیکنان جدید هستند و زمان زیادی نیاز بود تا هماهنگی لازم بین بازیکنان ایجاد شود،امیدوارم در هفته های آتی بتوانیم بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالقی فر:خوشحالم در فولاد پستم را ارتقا دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..