تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه کودکان مبتلا به اوتیسم را به ورزش تشویق کنیم -


,فواید ورزش, ورزش, ورزش و سلامتی,[categoriy] چگونه کودکان مبتلا به اوتیسم را به ورزش تشویق کنیم

فواید ورزش, ورزش, ورزش و سلامتی, اهمیت ورزش, ورزش کردن, ورزش درمانی, ورزش و سلامت, نقش ورزش در سلامتی, ورزش و تندرستی

آکاایران: چگونه کودکان مبتلا به اوتیسم را به ورزش تشویق کنیم

آکاایران لذت بردن از ورزش باعث ادامه دادن بیماران مبتلا به اوتیسم به ورزش می شود‎

به گزارش آکاایران مطالعات انجام شده در دانشگاه آگوستای جورجیا نشان داده است که بهترین روش برای افزایش فعالیت فیزیک ورزشی بیماران مبتلا به اوتیسم، افزایش میزان توزیع و راحتی ورزش است.

برای افزایش میزان ورزش بیماران اوتیسم و افرادی که مشکل تمرکز دارند باید راه هایی را پیدا کرد تا این افراد بیشتر از ورزش لذت ببرند و بیشتر با این فعالیت تفریح کنند.

مدیر این تحقیقات می گوید: ما دریافتیم که لذت بردن از ورزش فاکتوری است که باعث ادامه دادن به ورزش می شود.

محققان معتقدند که ورزش مداوم در بیماران مبتلا به اوتیسم و اختلالات جمعی باعث می شود که از مشکلات آنها کاسته شود و در کوتاه و طولانی مدت وضعیت فیزیک و اجتماعی این بیماران افزایش یابد.

کودکان مبتلا به اوتیسم مشکلاتی از جمله خستگی، مشکل خواب و افسردگی دارند و ورزش می تواند جزو برنامه های درمانی اولیه آنها باشد.

تشویق این کودکان به ورزش بسیار مهم است.

ورزش درمانی ، درمان با ورزش - ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه کودکان مبتلا به اوتیسم را به ورزش تشویق کنیم -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..