تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جنجالی عضو پیشین کمیته اخلاق در یک برنامه رادیویی!

ادعای جنجالی عضو پیشین کمیته اخلاق در یک برنامه رادیویی!

ورزش > مدیریت ورزش - ادیبی عضو پیشین کمیته اخلاق گفت ده نوجوان از یک سرپرست فوتبال شکایت کردند اما ابزار برخورد با فرد خاطی وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ راديو ورزش پنجشنبه شب مناظره اي درباره مسائل اخلاقي فوتبال با حضور هوشنگ نصيرزاده  كه آيين نامه اين كميته را نوشته و اديبي عضو پيشين كميته برگزار كرد. در بخشي از اين مناظره كه توسط حسين شريفي برگزار مي شد، نصيرزاده داشتن اختيارات قضايي بيش از حد كميته اخلاق را فراقانوني دانست و در مقابل اديبي گفت: در زماني كه ما بوديم، بيش از ده نوجوان از سرپرست يك تيم فوتبال شكايت كردند براي بلايي كه سرشان آورده است اما ما ابزار قانوني براي برخورد با اين آدم را نداشتيم. مردم بچه هاي شان را به پشتوانه فدراسيون فوتبال مي فرستند به باشگاه رسمي ، كميته اخلاق بايد بتواند به اين مسائل رسيدگي كند . بايد يك مربي و سرپرست صلاحيت اخلاقي داشته باشد.


41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جنجالی عضو پیشین کمیته اخلاق در یک برنامه رادیویی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..