تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروان هنری روایت حبیب مهمان کردستان می‌شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد رضایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در نشست هماهنگی کاروان هنری روایت حبیب اظهار داشت: پاسداشت ایثار و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت یکی از ضرورت‌های امروز به شمار می‌رود.

او با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت زبان هنر در راستای انتقال مفاهیم به نسل جوان و نوجوان، افزود: امروز زبان هنر به دلیل توانمندی‌هایی که دارد باید در تمام بخش‌ها از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حضور کاروان روایت حبیب بهترین فرصت برای فضاسازی مناسب انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان است و انتظار می‌رود که همه مدیران استان از جمله مدیران ادارات و سازمان‌های متولی امور فرهنگی در این امر مهم مشارکت و همکاری مناسبی داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه باید از فرصت حضور کاروان هنری روایت حبیب برای برنامه ریزی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهره برداری شود، افزود: برنامه ریزی درست و همچنین تهیه تقویم اجرایی از سوی دیگر سازمان‌های مسوول در این بخش در راستای برگزاری برنامه‌های مناسب یکی از نیاز‌های ضروری در استان کردستان به شمار می‌رود.

او با تقدیر از حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای برگزاری روایت حبیب یادآور شد: حوزه هنری استان کردستان همواره در راستای برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های فرهنگی و هنری تاثیرگذار پیشگام بوده و بدون شک برگزاری این برنامه نیز در بالاترین سطح ممکن عملیاتی می‌شود.

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی

رییس حوزه هنری کردستان نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، کاروان هنری روایت حبیب در روز‌های پایانی آذرماه مهمان کردستان می‌شود.

امین مرادی افزود: امسال طی تفاهمی بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم، قرار است که کاروان هنری روایت حبیب با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه مهمان ۱۰ استان کشور شود که یکی از استان‌های میزبان استان کردستان خواهد بود.

او گفت: این کاروان هنری متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشوری است که ضمن حضور در هر استان، متولی برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی می‌شود.

رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به هدف اجرای برنامه روایت حبیب در استان‌های مختلف کشور، اعلام کرد: این کاروان هنری در تلاش است تا ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر استان، با زبان هنر بخشی از رشادت‌ها و ایثار سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.

مرادی با بیان اینکه در جریان این حضور سه روزه، مراسم‌های مختلفی پیش بینی شده است، یادآور شد: نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج، برگزاری مراسم فرهنگی و هنری در محیط‌های عمومی، برپایی نمایشگاه‌های تجسمی، عرضه و رونمایی از کتاب و سایر محصولات فرهنگی و در نهایت برگزاری مراسم شب خاطره با محورین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله مهمترین برنامه‌های این کاروان هنری به شمار می‌رود.

رییس حوزه هنری کردستان  با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری استان کردستان در راستای پاسداشت جایگاه و منزلت سردار دلها، گفت: هر چند که در قالب این کاروان گروه‌های مختلف هنری وارد استان کردستان می‌شود، ولی انتظار می‌رود که در سایه همکاری و تعامل ادارات و سازمان‌های دولتی، ما بتوانیم از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

او گفت: انتظار می‌رود بتوانیم در جریان حضور سه روزه کاروان هنری روایت حبیب بهترین برنامه‌ها و مراسم‌ها را در راستای معرفی بخشی از رشادت‌ها و ایثار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه به ویژه اقلیم کردستان عراق داشته باشیم.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروان هنری روایت حبیب مهمان کردستان می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..