تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی -آکا

1395/09/18

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه ,مارکوئیس سیب زمینی,روش تهیه مارکوئیس سیب زمینی,درست کردن مارکوئیس سیب زمینی,[categoriy] دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی

دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی -آکامارکوئیس سیب زمینی,روش تهیه مارکوئیس سیب زمینی,درست کردن مارکوئیس سیب زمینی,آموزش تهیه مارکوئیس سیب زمینی

آکاایران: دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی

آکاایران: دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی

مواد لازم برای مارکوئیس سیب زمینی :

به گزارش آکاایران: طرز تهیه مارکوئیس سیب زمینی :

سیب زمینی را با پوست آبپز کرده و تا گرم هست پوست آن را بگیرید و له کنید و پوره می کنیم و نصف کره، نمک، جعفری ساطوری شده و فلفل و زرده تخم مرغ مخلوط کرده و هم می زنیم تا داغی سیب زمینی باعث آب شدن کره شود بعد پوره را داخل قیف ماسوره دار ریخته و کف سینی فر را کاغذ روغنی انداخته و به شکل دایره تو خالی (تقریبا شبیه لانه پرنده) از پوره داخل سینی فر که کاغذ روغنی انداختیم می گذاریم.

,مارکوئیس سیب زمینی,روش تهیه مارکوئیس سیب زمینی,درست کردن مارکوئیس سیب زمینی,[categoriy] دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی

فر را از ده دقیقه قبل با درجه حرارت ۱۸۰ درجه گرم کردیم سینی را داخل فر می گذاریم. حدود پنج دقیقه تا مارکوئیس کمی حرارت ببیند و تخم مرغ باعث چسبندگی فینگر فود شود پیاز و با باقیمانده کره داخل ماهیتابه تفت می دهیم. مرغ آبپز و ریش ریش کرده به پیاز داغ اضافه می کنیم گوجه را پوست گرفته و فیله می کنیم و داخل پیاز داغ ریخته هم می زنیم.

و قارچ ها را ریز خرد کرده و وقتی آب گوجه ها کشیده شد به ماهیتابه افزوده نمک و فلفل و آویشن می زنیم و هم می زنیم و از روی حرارت برمی داریم و وقتی پوره ها آماده شد وسط پوره ها را پر می کنیم.

گردآوری : iranstyle.ir

دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی

انواع دسر ، پیش غذا،دسرهای خوشمزه -

دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور تهیه مارکوئیس سیب زمینی -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..