تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده مراسم رونمایی از جدیدترین دستاورد تکنولوژی و اکوسیستم Huawei Super Device [امروز ساعت ۲۰:۰۰]

در جریان برگزاری این رویداد و پخش آن از طریق آپارات، امکان شرکت بینندگان در قرعه‌کشی مخصوص این رویداد نیز وجود دارد. برای این کار کافی است تا هشتگ #superdevice را در بخش پیام‌های آپارات ارسال کنید. قابل توجه اینکه قرعه‌کشی در بین افرادی که در زمان برگزاری رویداد پیام ارسال کنند برگزار خواهد گرفت. از بین این عزیزان به قید قرعه به یک نفر گوشی هوشمند هواوی Nova 8i تعلق خواهد گرفت.

در رویداد سوپر دیوایس هواوی علاوه بر ارائه توضیحات کامل در مورد ساختارهای ارتباطی نوین هواوی، چند محصول جدید هواوی نیز معرفی خواهد شد. محصولاتی مانند مانیتور، ساعت هوشمند، هندزفری، تلفن هوشمند و غیره که به صورت مستقیم با اکوسیستم هواوی و قابلیت سوپر دیوایس آن در ارتباط هستند.

در ادامه با پخش زنده‌ی این رویداد همراه زومیت باشید:

تماشا به صورت مستقیم در آپارات

نظر شما در مورد عملکرد هواوی در بازار ایران چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده مراسم رونمایی از جدیدترین دستاورد تکنولوژی و اکوسیستم Huawei Super Device [امروز ساعت ۲۰:۰۰]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..