تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوچرخه سوار جهانگرد اردبیلی در قم نهال کاشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم کاشت نهال به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز به دست دوچرخه‌سوار و جهانگرد اردبیلی با حضور طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور اشاعه فرهنگ توسعه فضای سبز در بوستان شهید بنیادی برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این مراسم  گفت: این که یک دوچرخه‌سوار با کلاه ایمنی و دوچرخه اصرار به کاشت نهال دارد بسیار مهم بوده و آرزو داریم معابر و نماد‌هایی در شهر به نام این افراد باشد.

او با قدردانی از اقدام فرهنگی و ارزشمند این دوچرخه‌سوار افزود: ترویج فرهنگ درختکاری و سبز نگه‌داشتن فضا‌های شهری و حتی طبیعت به‌عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه بیش‌ازپیش کوشا باشیم.

کرامت عزیززاده، دوچرخه‌سوار جهانگرد اردبیلی  در این مراسم  گفت: بر این باوریم که کاشت نهال به‌ویژه در شهر‌ها تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی‌ها داشته و باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 اودوچرخه‌سواری را عاملی برای نشاط و سلامتی دانست و افزود: دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک حمل‌ونقل پاک نقش بسزایی در کاهش ترافیک در شهر‌ها و داشتن هوای پاک دارد و امیدواریم روزی برسد که مدیران و مسئولان کشور نیز برای رفتن به محل کار پابه‌رکاب شوند و از دوچرخه استفاده کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوچرخه سوار جهانگرد اردبیلی در قم نهال کاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..