تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Gallery 2.0.15 – اپلیکیشن قدرتمند مدیریت فایل های تصویری اندروید

Gallery Ad-Free v2.0.15 گالری سه بعدی و کامل اندروید
نسخه بدون تبلیغات برنامه    

در گذشته که گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال و حافظه های کامپیوتری وجود نداشتند، تنها راه برای ثبت و نگهداری لحظات مهم و ماندگار، استفاده از دوربین های آنالوگ و چاپ و نگهداری عکس آن ها بود. به دلیل هزینه نسبتا بالای عکاسی به این روش، تعداد عکس ها بسیار محدود بود و می شد تمام عکس های مربوط به بیش از ده سال را در یک آلبوم عکس نگهداری کرد. اما امروزه اوضاع به گونه ای دیگر است. حالا ما انواع و اقسام دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند را داریم که بدون هیچ گونه هزینه ای می توانند هزاران تصویر بسیار با کیفیت را روی حافظه هایشان جا دهند. مخصوصا گوشی های هوشمند، به دلیل دسترسی همگانی تر، تاثیر بسیار زیادی در عکاسی داشته اند. حالا ما با گوشی هایمان روزانه چندین عکس می گیریم و در حافظه های حجیم آن ها ذخیره می کنیم. علاوه بر این از طریق پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی، وبسایت ها و …. نیز عکس ها و ویدئو های زیادی را دانلود می کنیم. با این روال، طبیعی است که پس از گذشت مدت کوتاهی، حافظه گوشی های ما پر از فایل های تصویری متعدد باشد و همین دسترسی به فایل مورد نظرمان را هر بار دشوار تر از بار قبل می کند. برای حل این مشکل، به صورت پیش فرض یک اپلیکیشن گالری روی همه دستگاه های اندرویدی نصب شده است اما این گالری های پیش فرض معمولا امکانات بسیار پایینی دارند و نمی توان از آن ها انتظارات زیادی داشت. برای همین امروز با یک گالری بسیار قدرتمند در خدمت شما هستیم. Gallery عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت و نمایش عکس ها و فیلم ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری VISKYSOLUTION توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه تنها یک گالری ساده نیست و انواع ابزار ها برای ویرایش تصاویر و ویدئو ها را دارد. سرعت پیمایش در گالری بسیار بالاست و با آن به راحتی می توانید به تصاویر مورد نظر خود در کمترین زمان دسترسی داشته باشید. همچنین در این برنامه قابلیت ساخت تصاویر کولاژ‌ زیبا را هم خواهید داشت. به طور پیش فرض برنامه تصاویر حذف شده شما را در recycle bin نگهداری می کند تا در هنگام حذف اشتباه تصاویر، امکان بازگشت آن ها وجود داشته باشد. علاوه بر این امکان ایجاد گالری تصاویر خصوصی نیز وجود دارد و می توان دسترسی به گالری خصوصی را با انواع رمزگذاری ها محدود کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Gallery اندروید:

پشتیبانی از تمام فرمت های عکس و ویدئو جلوه های سه بعدی مدیریت آسان تصاویر تنظیم تصویر زمینه نمایش جزئیات تصویر به اشتراک گذاری آسان تصاویر چرخش، کوچک کردن و برش تصاویر با بهترین کیفیت انتقال تصاویر به آلبوم های مختلف ایجاد و مدیریت آلبوم های عکس جستجوی عکس ها یا فیلم ها بر اساس تاریخ، مکان و حتی رنگ تصویر مخفی سازی عکس های خصوصی نمایش اسلایدشو از عکس های گالری مرتب سازی بر اساس نام، نوع، اندازه، آخرین اصلاح، تاریخ گرفته شده و …. پخش فایل های ویدئویی پشتیبانی قفل پین، قفل الگو و قفل اثر انگشت

اپلیکیشن Gallery با امکانات فراوان و منحصر به فرد خود، بیش از 1.000.000 بار از گوگلی پلی دانلود و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Gallery

تغییرات نسخه 2.0.15 * Now Media name will show on thumbnail. * More than Album delete on single click. * Rotate screen scroll up issue fixed. * Photo collage added. * Photo print option added. * Bugs fixed.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Gallery 2.0.15 – اپلیکیشن قدرتمند مدیریت فایل های تصویری اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..