تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستخدم بیمارستان، نوزاد یک روزه را در ملحفه تکاند!

ساعت 24- نوزاد یک روزه‌ای که با بی‌توجهی خدمه بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل با محلفه تکانده شد از خطر مرگ جان سالم به در برد.

روز چهارشنبه 17 آذرماه اتفاقی عجیب و وحشتناکی در بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل به وقوع پیوست.

نوزاد یک روزه‌ای  با بی‌توجهی کارگر بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید یحیی‌نژاد بابل در محلفه تکانده که همین امر منجر به شکستگی سر نوزاد شد.

هاشمی روابط عمومی علوم پزشکی بابل در گفت وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع گفت: نوزاد روی تخت داخل ملحفه پیچیده شده بود و در آن لحظه مادرش داخل اتاق نبود.

وی افزود: این خدمه زن که 27 سال سابقه کار دارد متاسفانه با بی‌توجهی ملحفه روی تختی را که نوزاد روی آن خوابیده بود جمع کرد و تکان داد.

هاشمی تصریح کرد: نوزاد بعد از پرتاب شدن از تخت بیمارستان، سرش دچار خونریزی شد که فوری به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نوزاد 95 درصد سلامتی‌اش را به دست آورده و خطری تهدیدش نمی‌کند.

روابط عمومی علوم پزشکی بابل گفت: با توجه به مساعد بودن حال نوزاد، پیش بینی می‌شود اوایل هفته بعد از بیمارستان مرخص شود.

وی تصریح کرد: خدمه خاطی نیز در حال حاضر از کار تعلیق شده است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستخدم بیمارستان، نوزاد یک روزه را در ملحفه تکاند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..