تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار موبایل کشور در محل سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: امروزه بایستی جامعه و به ویژه نوجوانان و جوانان را به سمت مهارت آموزی سوق داد و در حقیقت برای رسیدن به این هدف نظام آموزشی نیازمند اصلاح است.

زارعی کوشا افزود: یکی ازموضوع‌های مهم در کشورمان و کردستان بحث اشتغال و بیکاری می‌باشد، متاسفانه فرهنگ پشت میز نشینی از دهه‌های قبل به کشور ما تزریق شد که باید این عادت اصلاح شود، چراکه ما نیازمند اشتغال مولد در عرصه‌های مختلف هستیم.

او در بخشی دیگر از سخنانش به رویکرد سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و وزیر تعاون در خصوص مقوله علمی مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: همه باید به سمت جوان گرایی در همه عرصه‌ها برویم.

استاندر کردستان خاطر نشان کرد: یکی از مزیت‌های جوانان کردستان پیشگامی در حوزه نرم افزار موبایل است و در همه نقاط کشور، ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید با تمرکز بر مزیت‌های نسبی و رقابتی، شاهد شکوفایی و عبور از نارسایی‌ها باشیم.

زارعی کوشا همچنین بر لزوم کارآمدی در نظام اجرایی کشور تاکید و ابراز داشت: اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است، چراکه اقتصاد ما دچار بیماری مزمنی است که به دهه‌های گذشته برمی گردد که یکی از عوامل آن، فشار‌ها و مشکلات بین المللی بوده است.

او در پایان ضمن انتقاد از خودتحریمی و بی‌توجهی به پتانسیل‌های داخلی در ادامه گفت: تحریم‌های خارجی در مقابل تحریم‌های داخلی چندان مهم نیست و آن چیزی که کشور ما را مبتلا به اقتصاد دارای مشکل کرده، تحریم‌های داخلی است که باید از آن عبور کنیم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت دولت ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..