تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین استقبال از خانواده شهید ابراهیم قائمی برگزار می‌شود + فیلم

۲۰:۲۹ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

۷۹۸۷۷۵۹

۲۰:۲۹ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

۷۹۸۷۷۵۹

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیین استقبال از خانواده شهید ابراهیم قائمی شهید گمنام تازه شناسایی شدهٔ دانشگاه علامه طباطبایی (ره) سه شنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برپا خواهد شد.

شهید ابراهیم قائمی که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۰ در «دانشگاه علامه طباطبایی» دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید ابراهیم قائمی، فرزند علی اکبر، متولد ۱۳۴۴، جمعی لشکر ۵ نصر از مشهد به جبهه اعزام شد و در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در آبادان به فیض شهادت نائل آمده بود. این شهید در سال ۱۳۹۰ علیرقم تلاش‌های انجام شده پس از عدم شناسایی به‌عنوان شهید گمنام در دانشگاه علامه طباطبایی تهران دفن شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین استقبال از خانواده شهید ابراهیم قائمی برگزار می‌شود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..