تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو

راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو

برای خرید مطمئن نهال گردو ابتدا باید بدانیم کدام نهال گردو برای منطقه و باغ ما مناسب‌تر است. سپس در لیست نهال‌های گردوی مناسب برای شهر خودمان؛ بهترین نهال گردو را انتخاب مینماییم. در ادامه نوبت به خرید نهال گردو میرسد.

لازم است نهال‌های گردو را از بهترین نهالستان گردو خریداری کنیم تا ریسک‌های ناشی از خرید نهال گردو به حداقل برسد. در مرحله بعد، نهال‌ها را پس از بررسی و آگاهی از سلامت نهال‌ها به صورت اصولی و استاندارد در باغ میکاریم. در این مطلب قصد داریم تا مسیر خرید مطمئن نهال گردو را بایکدیگر طی کنیم. پس باما در نهالستان پالیزگردو همراه باشید.

راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو

کدام نهال گردو برای باغ ما مناسب‌تر است؟

برای آگاهی از پاسخ این سوال ابتدا باید شرایط اقلیمی و آب وهوایی؛ میزان بارندگی و رطوبت و همچنین ارتفاع از سطح دریای شهر خود را به دقت بررسی نماییم. برای این کار به سادگی میتوانید در مرورگر گوگل نام شهر خود را جستجو کنید.

سپس این اطلاعات را بااطلاعات مربوط به هر نهال در سایت پالیزگردو مقایسه کنید. تنها نهال‌هایی برای کاشت در شهر شما مناسب‌اند که کلیه فاکتورهای مورد نیاز نهال به خصوص ارتفاع از سطح دریا باشرایط باغ شما مطابقت داشته باشد. به این‌ترتیب لیستی از نهال‌های گردوی مناسب برای باغ خودمان میابیم.

بهترین نهال گردو برای کاشت در باغ در قسمت قبل لیستی از ارقام گردوی مناسب در شهر خودمان را یافتیم. بامقایسه فاکتورهای مختلف قصد داریم بدانیم کدام یک از این ارقام بهترین انتخاب برای باغ ما خواهد بود. مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب بهترین نهال گردو چیست؟

* باردهی درختان: طبیعتا هرچه باردهی درختان بیشتر باشد. سودآوری شما از باغ افزایش خواهد یافت.

* کیفیت محصولات: کیفیت محصولات یک عامل مهم در قیمت گذاری و فروش میوه گردو به حساب میاید. به این‌ترتیب بهتر است از ارقام بامیوه‌های درشت‌تر و باکیفیت‌تر و سالم‌تر برای کاشت در باغ استفاده کنیم.

* عمر اقتصادی درختان: منظور از عمر اقتصادی درختان در واقع طول عمر محصول‌دهی حداکثری درختان پس از رسیدن به سن بلوغ تا رسیدن به دوره‌ی کهنسالی آنها است. هرچه طول عمر اقتصادی درختان بیشتر باشد. هزینه‌های ناشی از خرید نهال گردو و احداث مجدد باغ گردو به تعویق میوفتد.

* سازگاری پذیری در برابر سرما و گرما: باتوجه به منطقه‌ی آب وهوایی و شرایط اقلیمی شهر خود باید از ارقام گرمسیری و یا سردسیری در باغ استفاده کنید.

* مقاومت در برابر بیماری‌ها و آفات: مقاومت بالا در برابر بیماری‌ها و آفات؛ هزینه‌های نگهداری و درمان بیماری را کاهش داده درنتیجه یک مزیت رقابتی در نهال‌ها به حساب میاید.

* مقاومت در برابر رطوبت و خشکی: برخی از درختان تحمل کمتری در برابر رطوبت و خشکی از خود نشان میدهند. رطوبت فراوان میتواند موجب بروز بیماری‌های قارچی در ریشه‌ی درختان بشود. به این‌ترتیب اگر باغ شما در منطقه ای بارطوبت بالاتر قرار دارد. بهتر است از ارقام مقاوم در برابر رطوبت استفاده کنید.

خشکی هوا نیز روی تنه ی برخی از درختان شانکر و بریدگی‌هایی ایجاد میکند. که به تدریج موجب کاهش محصول‌دهی و مرگ درختان خواهد شد. لازم است بدانید درختان اگر در مواجهه باخشکی قرار گیرند مستعد بروز بیماری‌های متعدد خواهند بود و محصول‌دهی آنها کاهش میابد. به این دلیل باید بااستفاده از آبیاری منظم از خشکی درختانمان پیشگیری کنیم.

* قیمت نهال گردو: لازم است بدانید در هرهکتار باغ گردو؛ بین 400 تا 500 اصله (وابسته به فواصل کاشت) نهال گردو مورد نیاز است. به این دلیل قیمت نهال گردو اهمیت پیدا خواهد کرد. لازم است بدانید خرید نهال گردوی باکیفیت باقیمتی کمی بیشتر بسیار بهتر از خرید نهال گردو باکیفیت پایین‌تر، صرفا به علت قیمت کمتر آن است. باید به خرید نهال گردو همانند یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه شود.

* ارتفاع از سطح دریای نهال گردو: همانطور که پیشتر اشاره شد؛ تنها درختانی را در باغ خود بکارید که ارتفاع از سطح دریای آنها باارتفاع باغ شما مطابقت داشته باشد.

راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو

بامقایسه‌ی فاکتورهای معرفی شده و سپس مشاوره رایگان بامتخصصین نهالستان پالیزگردو؛ بهترین نهال گردو برای کاشت در باغ خود را بیابید.

  خرید نهال گردو از بهترین نهالستان گردو

پس از انتخاب بهترین نهال گردو نوبت به خرید آن میرسد. نهال‌ها را باید پس از مشاوره رایگان بامتخصصان نهالستان پالیزگردو پیش خرید و یا خریداری نمایید. از خدمات پس از فروش نهال گردو در این مرکز؛ ارائه گواهی سلامت و ضمانتنامه معتبر است. پس از دریافت نهال‌ها هریک از نهال‌ها را به دقت بررسی نموده و تنها در صورت سالم بودن نهال میتوانید آنها را در باغ خود بکارید.

تهیه چاله مخصوص خاک به فواصل معین بهتر است یک فصل پیشتر از خرید نهال گردو انجام شود. توجه داشته باشید که پس از انجام آزمایش خاک و بررسی شرایط خاک بااستفاده از کودهای شیمیایی و آلی خاک باغ خود را تقویت نموده و برای کاشت نهال گردو و احداث یک باغ پرمحصول آماده نمایید.

نهالستان پالیزگردو باافتخار بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشورمان است که بیش از نیم قرن محصولات و نهال‌های باکیفیت در سرتاسر کشور به فروش میرساند. این مرکز تخصصی گردو اقدام به تولید و پرورش و فروش انواع ارقام نهال گردو، فروش نهال گردو اصلاح شده و همچنین فروش نهال گردو ژنوتیپ و پیوندی توسط متخصصین باغداری و گیاهشناسی نموده است. نهال فروشی پالیزگردو به مدیریت جناب آقای سعید قاسمی به همراه کلیه نهال‌های گردو؛ ضمانتنامه کتبی و گواهی سلامت ارائه میدهد.

راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو

 از سایر خدمات تخصصی در نهالستان پالیزگردو میتوان به :

* ارائه مشاوره 100 در 100 رایگان در کلیه مراحل احداث باغ گردو. از جمله مشاوره پیش از خرید نهال گردو؛ مشاوره در حوزه نحوه ی احداث باغ گردو؛ نحوه ی آبیاری؛ کوددهی و…

* ارائه مشاوره تخصصی بیماری شناسی و آفت زدایی زیر نظر متخصصین گیاه شناسی به همراه ارائه راهکار عملی

* خدمات احداث باغ در محل توسط متخصصین باغداری از خدمات ویژه‌ی این نهالستان میباشد. اشاره نمود.

جهت کسب اطلاع از قیمت نهال گردو؛ پیش خرید و یا خرید نهال گردو باما در نهالستان پالیز به صورت تلفنی؛ آنلاین و یا حضوری در ارتباط باشید.

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال گردو : palizgerdo.com

شماره تماس با ما (جناب آقای مهندس سعید قاسمی) : 09021832393/ 09141832393/ 09301832393

آدرس : آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبات ولایت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهای مطمئن در خرید نهال گردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..