تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 5.11.4 – مسدود سازی هدف دار اپلیکیشن اندروید

AppBlock – Stay Focused Pro v5.11.4 – اپلیکیشن مسدود سازی برنامه ها در زمانی خاص توسط اندروید
نسخه پریمیوم و Pro با تمامی قابلیت ها

AppBlock – Stay Focused Pro برنامه ای خاص برای مسدود سازی اپلیکیشن های نصب شده یا هدفی خاص مخصوص اندروید می باشد که توسط MobileSoft s.r.o منتشر شده است. شاید با خواندن عنوان پست، مقداری تعجب کنید اما باید بدانید که هدف این نرم افزار مسدود کردن تنها برخی از برنامه های اشغال کننده وقت است! بسیاری از کاربران می دانند که یکی از دلایل عدم پیشرفت آن ها در کار های روزمرشان، نرم افزار های موجود در اسمارت فون آن هاست که به آن ها اجازه نمی دهد به درستی بر روی فعالیت های خود تمرکز کرده و به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند. این اپلیکیشن با استفاده از سیستم منحصر به فرد خود به این گروه از کاربران کمک می کند تا برنامه های دلخواه خود را تنها برای ساعاتی خاص قفل کنند! می توانید در هر روز ساعاتی را انتخاب کرده و در هر بازه ی زمانی نرم افزار های دلخواهتان را نیز انتخاب کنید تا در همان ساعت از دسترس شما خارج شده و با یک رمز عبور از آن ها محافظت شود. یکی از دیگر قابلیت های اپ لوک که بسیار کارامد است نشان ندادن اطلاعیه های دریافتی از برنامه های مسدود شده می باشد که کمک می کند تمرکز بیشتری بر روی تمامی کار های خود داشته باشید.

برخی از امکاانات و قابلیت های برنامه AppBlock – Stay Focused اندروید :

انتخاب گروهی تعدادی از برنامه ها برای مسدود شدن در زمانی خاص ایجاد پروفایل های مختلف با تنظیمات گوناگون برای هر نوع شرایطی مسدود سازی برنامه ها با استفاده از پین کد و پروتکل های امنیتی نمایش لیستی از اطلاعیه های دریافتی در پایان زمان آزاد شده برنامه ها توانایی کپی برداری از اطلاعات مربوط به هر پروفایل قفل پروفایل ( بازشدن تنها در زمان اتصال اسمارت فون به شارژر ) پیکربندی حریم شخصی برای محافظت از اطلاعات کاربران

اپلیکیشن AppBlock – Stay Focused که با هدف افزایش میزان بازده فعالیت های روزانه منتشر شده است توانسته تا کنون بیش از 500 هزار دانلود فعال را به خود اختصاص داده و امتیاز 4.5 از 5.0 را دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه 5.11.4 Warning when trying to block AppBlock

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود AppBlock – Stay Focused Pro 5.11.4 – مسدود سازی هدف دار اپلیکیشن اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..