تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Archvale برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

اولین رای باشید!

بازی Archvale پیرامون یک پادشاه بدخواه و ظالم است که بر این سرزمین حکومت می‌کرد و همه ساکنین در وحشت کامل زندگی می‌کردند. او به همراه نیروهای تحت امر خود، تبدیل به اسطوره‌ای شده است که در داستان‌های ترسناک روایت می‌شود. اما حال تنها چیزی که از او به یادگار مانده است، مردگانی هستند. آن‌ها توسط پادشاه نفرین شده‌اند و باید تا ابدیت در زندان خودشان زندگی کنند. شما به تنهایی می‌توانید جهان را از زیر سایه تاریکی که پادشاه آن را ایجاد کرده است، خلاص کنید. باید سلاح و تجهیزات بیشتری را فراهم کرده و از طریق ارتقا آن‌ها، در نهایت به سراغ پیروزی قدم بردارید.

Archvale PC-Razor1911

دانلود-بازی-Archvale

در این بازی می‌توانید راه خود را پیدا کرده و شخصیت خود را تقویت کنید. این امکان برای شما فراهم شده است تا ساختاری متناسب با سبک بازی خود ایجاد کرده و کاملا به آن تسلط پیدا کنید. مبارزه با گلوله‌های جهنمی در بازی مبتنی بر مهارت خواهد بود و می‌توانید سلاح‌های انتخابی خود را برای موفقیت برگزینید. برای موفقیت به سرعت و دقت نیاز دارید و نباید از کشتن دشمنان خود ابایی داشته باشید. باید جهان را کاوش کرده و انبوهی از دشمنان را در سیاه چاله‌هایی که از آثار قدیمی الهام گرفته است، نابود کنید. نقشه بازی همیشه در حال تغییر است و می‌توانید از منابع منحصربه‌فردی استفاده کنید که برای به پایان رساندن سفر مورد نیازتان خواهند بود.

باید در این بازی حقیقت را کشف کرده و در تلاش برای افسانه‌شدن در بازی Archvale شوید. داستان تاریک بازی المان‌های نابی را از نظر گرافیکی و صوتی به همراه دارد و یقینا از تجربه آن‌ها نهایت لذت را خواهید بود. بازی شخصیت‌های دوست داشتنی بسیاری هم دارد و در طول سفر به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Archvale تصاویر-بازی-Archvale تصاویر-بازی-Archvale تصاویر-بازی-Archvale تصاویر-بازی-Archvale تصاویر-بازی-Archvale
info

Take up your weapon in this RPG bullet-hell world and embark on a journey to right wrongs from long ago. Only you can defeat the evil forces of the Undying guardians and reunite the world with the fabled Archvale.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 7570, 1 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-650 or AMD Phenom II X4 965

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon R7 250, 1 GB

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Archvale برای کامپیوتر – نسخه Razor1911»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..