تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است و اکتان بالایی از رقابت و توانایی را در آن شاهد خواهید بود. بازی از خشن‌ترین و ناب‌ترین مسابقات درگ خیابانی در سرتاسر آمریکا تشکیل یافته است و موفقیت شما بستگی به عملکرد عالی، استراتژی و موارد مشابه خواهد داشت. می‌توانید میزان شهرت خود را در بازی بیشتر کرده و همین مسیر را ادامه دهید. سطح کاملا جدیدی از گرافیک بصری و بهبود در نور پردازی را در بازی شاهد هستیم و می‌توانید هر چیزی را سر جای خودش قرار دهید. می‌توانید ماشین خود را سفارشی سازی کرده و گاراژ خود را سفارشی سازی کنید.

Street Outlaws 2: Winner Takes All PC-CODEX

دانلود-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All

شما در این بازی می‌توانید شیرین کاری‌های خاصی را انجام داده و با تعامل بیشتر با کاراکتر خود، در نهایت به مقام قهرمانی دست پیدا کنید. بیش از ۲۵ ماشین مخصوص درگ در بازی وجود دارد و پنج مورد دیگر هم در جریان چالش‌ها دریافت خواهید کرد. ۳۶ مکان هم در بازی برای انجام مسابقات وجود دارد و می‌توانید برای رویدادها و مسابقات ورزشی از آن‌ها استفاده کنید. قطعات ماشین‌ها نیز کاملا قابل تغییر هستند و می‌توانید به‌صورت عمیقی از آن‌ها بهره ببرید. آن‌ها برای سفارشی سازی ماشین‌ها کاربردی هستند و بهتر است که به آن‌ها توجه کنید. رینگ، چتر نجات، لاستیک، پنجره و گزینه‌های دیگر از این جمله هستند.

در این بازی می‌توانید درون بازی شرط بندی کرده و به پول‌های بیشتری دست پیدا کنید. مسابقات از برنامه‌های تلویزیونی مختلف پخش خواهد شد و حتی می‌توانید با عملکرد بهتر، در تابلوی امتیازات بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All نیز نام خود را تماشا کنید. بنابراین، با استراتژی صحیح وارد مسابقات شوید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All تصاویر-بازی-Street-Outlaws-2-Winner-Takes-All
info

The stakes have just been raised! In this high-octane sequel, you have to prove your mettle in some of the roughest and most unforgiving drag and street races across the United States.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64bit version only)

Processor: Intel i5 7400 @ 3GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

DirectX: Version 12

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, Windows 11 (64bit version only)

Processor: Ryzen 7 2700 X @ 3.7GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060

DirectX: Version 12

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..